Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

30 things about you.

Gestart door JustKidding, augustus 24, 2014, 07:31:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melissa

Ik heb me er ook maar aan gewaagd.

1. Mijn lievelingskleuren zijn rood en groen.
2. Ik ben opgegroeid op een boerderij.
3. Ik vind de bioscoop een van de leukste plekken op aarde.
4. Ik hou van geurkaarsen.
5. Ik vind Spongebob nog steeds leuk.
6. Ik kan een rubik's cube oplossen (nouja meestal dan :P)
7. Ik praat best wel vaak tegen mezelf. Niet echt hardop, maar ik ben soms wel bang dat anderen het per ongeluk kunnen horen  ;D
8. De totale tijd die ik op Aven ben geweest, is inmiddels meer dat twee dagen!
9. Ik hou niet zo van drukte en grote groepen mensen.
10. Ik heb ook niet zoveel met kinderen.
11. Ik heb 10 jaar lang paard gereden.
12. Ik heb er 2 jaar over gedaan om de boeken van Game of Thrones te lezen.
13. Mijn favoriete personage is Brienne of Tarth.
14. De laatste tv-serie die ik gekeken heb, is Orphan Black.
15. Ik gebruik dit geluidje uit The Hunger Games nu al meer dan twee jaar als mijn wekker: https://www.youtube.com/watch?v=jHNbrIPFMY4
16. Mijn favoriete videogames zijn Portal 1 en 2.
17. Ik heb altijd de neiging om namen e.d. netjes met een hoofdletter te schrijven.
18. Dan maar even een lijstje met leuke artiesten ik live gezien heb: Katy Perry, Di-rect, Passenger, Lana del Rey, Within Temptation en Will and the People.
19. Ik zeg zo vaak sarcastische dingen dat ik soms zelf ook niet meer weet of ik iets serieus meen of niet.
20. Ik zit veel te veel op Tumblr.
21. Mijn Zweinsteinafdeling is Huffelpuf.
22. Ik word altijd jonger geschat dan dat ik ben. Heeft misschien te maken met het feit dat ik maar 1.59m ben :P
23. Ik vind genderrollen stom.
24. Ik kijk graag bak- en kookfilmpjes op Youtube, maar bak zelf bijna nooit iets.
25. Ik draag bijna altijd All Stars.
26. Ik heb een jaar psychologie gestudeerd.
27. Ik vind candid camera programma's zoals Bananasplit heel vervelend om te naar kijken.
28. Ik heb sokken met streepjes in de kleuren van de ace-vlag. En ook nog in de goeie volgorde!
29. Tijdens het maken van dit lijstje heb ik minstens drie keer dingen weggehaald en verwisseld met iets anders.
30. Ik ben niet zo goed met keuzes maken :P


hobbitscones

Citaat van: Melissa op april 12, 2015, 01:26:33 PM
3. Ik vind de bioscoop een van de leukste plekken op aarde.
Helaas heb ik het gevoel dat je ver weg woont, anders had ik best een bios maatje willen hebben.  ;D

Melissa

Citaat van: hobbitscones op april 13, 2015, 02:52:55 AM
Citaat van: Melissa op april 12, 2015, 01:26:33 PM
3. Ik vind de bioscoop een van de leukste plekken op aarde.
Helaas heb ik het gevoel dat je ver weg woont, anders had ik best een bios maatje willen hebben.  ;D

Ik woon zelf in Utrecht, maar in het weekend ben ik vaak bij mijn ouders in Overijssel. Ik heb een student ov, dus mocht je ooit dringend op zoek zijn naar iemand die mee wil naar de bios.. ;D

hobbitscones

Citaat van: Melissa op april 13, 2015, 06:08:56 PM
Citaat van: hobbitscones op april 13, 2015, 02:52:55 AM
Citaat van: Melissa op april 12, 2015, 01:26:33 PM
3. Ik vind de bioscoop een van de leukste plekken op aarde.
Helaas heb ik het gevoel dat je ver weg woont, anders had ik best een bios maatje willen hebben.  ;D
Ik woon zelf in Utrecht, maar in het weekend ben ik vaak bij mijn ouders in Overijssel. Ik heb een student ov, dus mocht je ooit dringend op zoek zijn naar iemand die mee wil naar de bios.. ;D
Ik heb ook een studenten OV doordeweeks, maar als ik van 7.30 tot 17.00 weg ben in verband met school, kom ik zelf niet echt ver. :P
Ik ben altijd open voor mensen mee naar de bios dus ja... het is meer wat een ander ervoor over heeft vaak, gezien ik met mijn abonnement in elk geval elke Pathe bioscoop wel in kom.

Briggy

Citaat van: Melissa op april 12, 2015, 01:26:33 PM
Ik heb me er ook maar aan gewaagd.

1. Mijn lievelingskleuren zijn rood en groen.
2. Ik ben opgegroeid op een boerderij.
3. Ik vind de bioscoop een van de leukste plekken op aarde.
4. Ik hou van geurkaarsen.
5. Ik vind Spongebob nog steeds leuk.
6. Ik kan een rubik's cube oplossen (nouja meestal dan :P)
7. Ik praat best wel vaak tegen mezelf. Niet echt hardop, maar ik ben soms wel bang dat anderen het per ongeluk kunnen horen  ;D
8. De totale tijd die ik op Aven ben geweest, is inmiddels meer dat twee dagen!
9. Ik hou niet zo van drukte en grote groepen mensen.
10. Ik heb ook niet zoveel met kinderen.
11. Ik heb 10 jaar lang paard gereden.
12. Ik heb er 2 jaar over gedaan om de boeken van Game of Thrones te lezen.
13. Mijn favoriete personage is Brienne of Tarth.
14. De laatste tv-serie die ik gekeken heb, is Orphan Black.
15. Ik gebruik dit geluidje uit The Hunger Games nu al meer dan twee jaar als mijn wekker: https://www.youtube.com/watch?v=jHNbrIPFMY4
16. Mijn favoriete videogames zijn Portal 1 en 2.
17. Ik heb altijd de neiging om namen e.d. netjes met een hoofdletter te schrijven.
18. Dan maar even een lijstje met leuke artiesten ik live gezien heb: Katy Perry, Di-rect, Passenger, Lana del Rey, Within Temptation en Will and the People.
19. Ik zeg zo vaak sarcastische dingen dat ik soms zelf ook niet meer weet of ik iets serieus meen of niet.
20. Ik zit veel te veel op Tumblr.
21. Mijn Zweinsteinafdeling is Huffelpuf.
22. Ik word altijd jonger geschat dan dat ik ben. Heeft misschien te maken met het feit dat ik maar 1.59m ben :P
23. Ik vind genderrollen stom.
24. Ik kijk graag bak- en kookfilmpjes op Youtube, maar bak zelf bijna nooit iets.
25. Ik draag bijna altijd All Stars.
26. Ik heb een jaar psychologie gestudeerd.
27. Ik vind candid camera programma's zoals Bananasplit heel vervelend om te naar kijken.
28. Ik heb sokken met streepjes in de kleuren van de ace-vlag. En ook nog in de goeie volgorde!
29. Tijdens het maken van dit lijstje heb ik minstens drie keer dingen weggehaald en verwisseld met iets anders.
30. Ik ben niet zo goed met keuzes maken :P

Later wanneer ik verhuis naar gemeente Utrecht wil ik ook wel jouw bios maatje zijn  :)
Geurkaarsen ♥
Portal is cool, the  :cake: is a lie  ;D
Stiekem beetje jaloers dat jij Lana Del Rey live hebt gezien!  :)
Weg met genderrollen!  >:(
12-1-2015 <3 MarkA

In de kast

#35
Ik doe ook een poging, ik weet nog niet of ik tot de 30 kom.

1 Ik ben vrouw
2 ik ben 33
3 ik heb een zoon van 7 jaar, zijn nickname is: zoonlief
4 ik ben christen en ga naar de baptistengemeente
5 mijn favoriete band is Sela
6 de boeken en films In de ban van de ring, zijn veel te eng voor mij. Ik kan er niet van slapen. En heb ze dus ook niet uitgelezen en afgekeken :geezer:
7 Ik werk als verzorgende in de thuiszorg.
8 Ik woon in het midden van het land in het mooiste dorp van Nederland.
9 Mijn zoon heeft dezelfde juffen op school als ik vroeger had ;D
10 Ik heb een tuin op het zuiden die 's zomers veel te heet is.
11 Ik handwerk graag (naaien, haken en borduren)
12 Breien kan ik ook wel maar daar vind ik niet zoveel aan.
13 Ik help mee als hulpmoeder bij de gym van zoonlief
14 Ik heb een Yaris
15 dit is mijn heilige koe.
16 Ik heb een hekel aan in de tuin werken. Maar ik vind het wel leuk om plantjes te zien groeien.
17 Ik kan heel erg genieten van de bloemen in de tuin.
18 Ik hou niet van de sauna, en m'n zusje is nu al 4 jaar aan het proberen mij erheen te krijgen.
19.......... m'n fantasie raakt op
20 Zoonlief is helemaal weg van grote gele ns treinen. Vooral als ze te laat zijn, want dan kan hij nog meer treinen zien.
21 Ik weet nu 4 weken dat ik asexueel ben. Ik vind het nog best heftig om te beseffen dat ik niet gewoon heterosexueel ben.
22 Een forum vind ik best lastig communiceren :banghead:
23 Ik ben best wel een chaoot.
24 Het huishouden loopt standaard achter.
25 Meestal heb ik lak aan wat er in de mode is. Maar trek ik aan wat ik mooi vind. En ik richt mijn huis in zoals ik het mooi en leuk vind.
26 Zoonlief kruipt z'n broeken op straat kapot, en ik naai er dan knielappen op. :cheerleader:
27 Nog geen 30???
28 Ik hou wel van engels costuumdrama.

Flying Ace

Dit wel een dag om lijstjes te maken :P

1. Als kind was mijn motto: "zelf doen".
2. Mijn favoriete film is de Leeuwenkoning
3. Ik lijk op Garfield: ik ben graag lui en lust graag pizza.
4. Crazy cat lady vind ik een compliment.
5. Ik werk part time bij een dierenopvang.
6. Klussen is geweldig, vooral als het creativiteit vereist
7. Ik heb geen rijbewijs, maar rij wel tractoren
8. In mijn vrije tijd leer ik voor de lol nog meer Engels.
9. Ik ben opgegroeid in een aantal verschillende landen.
10. Cartoons en animated series zijn geweldig.

11. Ik ben introvert, maar toch streetwise.
12. Volgens OKC ben ik "more experienced in life".
13. Mijn jeugd zou zo een hit soapserie kunnen zijn.
13. Ik ontdekte mijn liefde voor vliegen op mijn 26ste.
14. Mijn favoriete manier van reizen is per vliegtuig.
15. Ik maak schaal modellen van WWIII fighters.
16. Ik ben into gaming, met name RPG's.
17. Ik heb echt een hekel aan supermarkten.
18. Taal en beeld liggen mij erg goed
19. Ik haat statistiek en wiskunde
20. Computers en ik: een liefdesverhaal

21. Mijn favoriete acteur is Johnny Depp
22. Favoriete stripfiguur is Tank Girl.
23. Ik heb "solo" parachute gesprongen.
24. Geduld is niet mijn sterkste kant.
25. Hoewel ik ook enorm ergens in op kan gaan.
26. Mijn zwijstijnafdeling is Griffindor
27. Mijn patronus zou een stekelvarken zijn.
28. Men zou mij zweverig kunnen noemen.
29. Ik ben behoorlijk direct en ongezouten
30. Ik heb een aanstekelijke lach.

:cheerleader:

Flying Ace

WWIII moet WII zijn...whoops.

*knocks on wood*

Speaker

1.   Ik studeer forensisch onderzoek.
2.   Foo fighters, Rise Against, Arctic Monkeys en Fall out boy zijn mijn favorieten bands.
3.   Heb een special plaatsje in mijn hart voor blues, jazz en Chopin.
4.   Ik speel bas.
5.   Ik ben half Egyptische, half Nederlands.
6.   Ik hou van doordachte verhalen (boeken, animes, game, etc.), het liefst met politiek spel erin
7.    Mijn favoriete serie is Continuum (Echt een aanrader)
8.   Ik hou van Heist en Gangsterfilms
9.    Mijn Favorieten films zijn Scott Pilgrimm en The Godfather
10.   Mijn favoriete boek is Speaker for the Dead (eigenlijk vind ik de hele Ender's game serie en spinoff geweldig. Kan er uren over praten. Alleen jammer dat de schrijver heteronormatief is)
11.   Mijn favorieten anime is Full Metal Alchemist.
12.   Ik ben echt een SciFi-geek
13.   Ik ben ook een science geek
14.   Ik kan echt niet tegen onrechtwaardigheid
15.   Ik ben een gamer
16.   Mijn favorieten games zijn Assassin's Creed, Mass Effect en Pokemon
17.   Om een of andere redden vind ik niks aan spelen zoals Fallout of Skyrim
18.   Ik hoop ooit het Noorderlicht te zien zoals op die mooie foto's
19.   Ik haat horror films, voornamelijk door de jumpscares. Ik weet dat ze er aankomen, maar toch schrik ik.
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt
21.   Om een of andere reden ben ik goed in Chemie/scheikunde zonder dat ik veel hoef te doen. 
22.   Hoewel ik echt een Beta student ben, was geschiedenis één van mijn lievelingsvakken en vond het jammer dat ik het moest laten vallen.
23.   Ik haat het strand. Te veel zand en ik hou er niet van om half naakt rond te lopen.
24.   Gilmore Girls is mijn guilty pleasure. De humor in de serie is gewoon 100% mijn soort humor
25.   Ik heb net een cursus gedaan om gastdocent te worden voor Amnesty International
26.   Ik kan zowel vlinderdassen als stropdassen strikken.
27.   Ik ben een Queen fan
28.   Ik heb dyslexie
29.   Ik drink geen alcohol omdat ik er depri van kan worden.
30.   Hoewel ik er niet goed in ben, hou ik van skateboarden en skaten.

Melissa

Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Speaker

Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[

hobbitscones

Citaat van: Speaker op mei 11, 2015, 03:29:30 PM
Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[
Precies. Met mijn lange schooldagen en het niet hebben van een weekend OV, vind je mij niet zo gauw buiten Groningen voor een bios bezoek...

Melissa

Citaat van: hobbitscones op mei 11, 2015, 07:06:48 PM
Citaat van: Speaker op mei 11, 2015, 03:29:30 PM
Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[
Precies. Met mijn lange schooldagen en het niet hebben van een weekend OV, vind je mij niet zo gauw buiten Groningen voor een bios bezoek...

Ja, daar hebben jullie wel een punt. Maar de studenten ov is ook paar weken geldig in de zomervakantie, dus misschien valt er dan iets te regelen?? :)

Speaker

Citaat van: Melissa op mei 14, 2015, 10:54:22 AM
Citaat van: hobbitscones op mei 11, 2015, 07:06:48 PM
Citaat van: Speaker op mei 11, 2015, 03:29:30 PM
Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[
Precies. Met mijn lange schooldagen en het niet hebben van een weekend OV, vind je mij niet zo gauw buiten Groningen voor een bios bezoek...

Ja, daar hebben jullie wel een punt. Maar de studenten ov is ook paar weken geldig in de zomervakantie, dus misschien valt er dan iets te regelen?? :)

Net op internet gecheckt: tot 16 juli geldig

hobbitscones

Citaat van: Speaker op mei 14, 2015, 04:26:31 PM
Citaat van: Melissa op mei 14, 2015, 10:54:22 AM
Citaat van: hobbitscones op mei 11, 2015, 07:06:48 PM
Citaat van: Speaker op mei 11, 2015, 03:29:30 PM
Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[
Precies. Met mijn lange schooldagen en het niet hebben van een weekend OV, vind je mij niet zo gauw buiten Groningen voor een bios bezoek...

Ja, daar hebben jullie wel een punt. Maar de studenten ov is ook paar weken geldig in de zomervakantie, dus misschien valt er dan iets te regelen?? :)

Net op internet gecheckt: tot 16 juli geldig
Zomervakantie begint volgens het internet op 4 juli, dus kan net. Moet echter ook in het begin van de vakantie terug bij mijn ouders in verhuizen, maar kan wel proberen een dag vrij te maken om te reizen voor een ace bios meeting. :P