Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

30 things about you.

Gestart door JustKidding, augustus 24, 2014, 07:31:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speaker

Citaat van: hobbitscones op mei 17, 2015, 11:10:57 PM
Citaat van: Speaker op mei 14, 2015, 04:26:31 PM
Citaat van: Melissa op mei 14, 2015, 10:54:22 AM
Citaat van: hobbitscones op mei 11, 2015, 07:06:48 PM
Citaat van: Speaker op mei 11, 2015, 03:29:30 PM
Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[
Precies. Met mijn lange schooldagen en het niet hebben van een weekend OV, vind je mij niet zo gauw buiten Groningen voor een bios bezoek...

Ja, daar hebben jullie wel een punt. Maar de studenten ov is ook paar weken geldig in de zomervakantie, dus misschien valt er dan iets te regelen?? :)

Net op internet gecheckt: tot 16 juli geldig
Zomervakantie begint volgens het internet op 4 juli, dus kan net. Moet echter ook in het begin van de vakantie terug bij mijn ouders in verhuizen, maar kan wel proberen een dag vrij te maken om te reizen voor een ace bios meeting. :P

Ik zou ook rond die tijd kunnen, tenzij mijn stage uitloop heeft.

hobbitscones

Citaat van: Speaker op mei 25, 2015, 03:35:05 PM
Citaat van: hobbitscones op mei 17, 2015, 11:10:57 PM
Citaat van: Speaker op mei 14, 2015, 04:26:31 PM
Citaat van: Melissa op mei 14, 2015, 10:54:22 AM
Citaat van: hobbitscones op mei 11, 2015, 07:06:48 PM
Citaat van: Speaker op mei 11, 2015, 03:29:30 PM
Citaat van: Melissa op mei 09, 2015, 11:25:38 PM
Citaat van: Speaker op mei 05, 2015, 12:02:13 AM
20.   Ik zou het liefst elke week naar de bios willen, maar ik ken niemand die mee wilt

Volgens mij is dit een probleem dat meerdere mensen hier hebben (waaronder ikzelf :P). Misschien kunnen we een keer een bioscoopclubje oprichten of zo :)

Zou wel chill zijn  ;D, alleen kunnen het duren avondjes worden voor mensen die met de trein moet reizen en geen studenten ov hebben of als het weekend is  :-[
Precies. Met mijn lange schooldagen en het niet hebben van een weekend OV, vind je mij niet zo gauw buiten Groningen voor een bios bezoek...

Ja, daar hebben jullie wel een punt. Maar de studenten ov is ook paar weken geldig in de zomervakantie, dus misschien valt er dan iets te regelen?? :)

Net op internet gecheckt: tot 16 juli geldig
Zomervakantie begint volgens het internet op 4 juli, dus kan net. Moet echter ook in het begin van de vakantie terug bij mijn ouders in verhuizen, maar kan wel proberen een dag vrij te maken om te reizen voor een ace bios meeting. :P

Ik zou ook rond die tijd kunnen, tenzij mijn stage uitloop heeft.
Zien we rond die tijd dan wel. :)

Edewecht

Inmiddels lijkt dit meer "30 citaten about you" te worden.

We hebben een ook een board voor Bijeenkomsten, dames en heren!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Miles

#48
30 Things about me;  want dat zegt toch meer dan mijn voorstelbericht ;)


1) Ik geef af en toe gastlessen op het HBO
2) En heb een baan aangeboden gekregen als ambassadeur / voorlichter
3) Maar ik twijfel of ik dat ga doen, want ik ben nog bezig Scheikunde en Biologie te halen (VAVO)
4) Omdat ik hoop in een apotheek te kunnen gaan werken
5) Mijn grootste droom is op rondreis door IJsland
6) En ik wil erg graag de Noordpool bezoeken
7) Ik ben gek op natuurdocumentaires
8 ) Als ik gezond was geweest had ik de studie Outdoor en Adventure gedaan
9) Nu ben ik vooral culinair avontuurlijk ;)
10) Ondanks dat ik een soort deeltijd vegetariër/vegan ben (hard to explain)
11) Mijn favoriete band is "the Skints" een ska/reggae-band
12) Mijn favoriete serie is Game of Thrones; favoriete karakters;  Grey Worm,  Oberyn Martell, Davos Seaworth en Tyrion Lannister (en ja we weten allemaal waarom je meerdere favorieten nodig hebt bij deze serie ;) )
13) en ja, ik heb eerst "netjes" de boeken gelezen en heb zo mijn theorieën over Coldhands
14) Als kind was ik een mega-fan van Buffy the Vampire Slayer en Xena Warrior Princess
15) Stiekem kijk ik er nog wel eens naar ;)
16) Miles komt uit een gedicht van Robert Frost "The woods are lovely dark and deep, but I have promises to keep, And miles to go before I sleep" wat ik vaak afkort tot "Miles to go". Before Miley Cyrus thought it was cool.
17) Ik ben een zelfverklaard gender-anarchist; zie mijzelf niet als man of vrouw, maar vind het prima met Hij & Hem aangesproken te worden. Dit omdat Hij & Hem op mij toch geslachtsneutraler overkomt. I will explain; als het geslacht van een dier onbekend is voor de toeschouwer verwijzen ze er vaak naar met "Hij zit... Hij doet..." ondanks dat de kat stiekem een poes blijkt ;)
18) Ik lees graag populair-wetenschappelijke tijdschriften
19) Vooral de onderwerpen "Heelal"  en "Evolutie" vind ik erg boeiend
20) Bruin en groen zijn dominante kleuren in mijn woonkamer
21) Als kind had ik nachtmerries van Sesamstraat en vond ik de "Gevaarlijk Kruispunt" verkeersborden eng :')
22) Ik ben geen fan van what's app. Sterker nog; ik vind het prima om af en toe onbereikbaar te zijn en krijg geen psychische klachten wanneer ik mijn mobiel vergeet
23) Ik ben boeddhist en geloof in non-dualiteit
24) Terugkomend op gedichten; mijn favoriet is Emily Dickinson
25) "Ik heb geen TV" volgens mijn vrienden. In werkelijkheid ontvang ik alleen NPO 1, 2 en 3. De rest boeit me niet genoeg om ervoor te betalen
26) Ik ben geheelonthouder, en maakte laatst alleen per ongeluk een uitzondering omdat ik niet wist dat er champagne in de vruchtenbowl zat - nog bedankt trouwens :')
27)  Mijn irritantste eigenschap is dat ik het altijd beter weet ;)
28) Mijn fijnste eigenschap is dat ik niet veroordelend ben
29) Ik speel graag spelletjes; zolang het maar niet op de computer of een andere console is
30) Ik heb een boksbal naast mijn computer hangen voor het geval dat.... ;)
31) Voor de leuk; ik ben al jaren fan van het Iers Voetbalelftal. Omdat ik het awesome vind dat ze alles kunnen verliezen en nog steeds vrolijk zijn ^_^