Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Decembergedoe en zo! :D

Gestart door Koffie, december 18, 2022, 06:35:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Het is alweer 18 december, het jaar is weer bijna om. Sinterklaas is terug naar Spanje, en de kerstdagen staan voor de deur.

Niet iedereen is fan van de feestdagen, ik ook niet. Voor anderen is het juist een gezellige tijd of een tijd van bezinning. Sommige mensen hebben juist in deze dagen behoefte aan een partner en voelen het gemis in zo'n periode extra. Anderen kunnen zich juist heerlijk terugtrekken van alle 'moetjes' en zijn daar gelukkig mee.

Maar hoe je deze dagen ook beleeft, ik wil hier iedereen graag een goede tijd toewensen en natuurlijk een goed en gezond 2023.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Elise

Ik wens jou ook fijne dagen toe!
Mijn wens is dat we elkaar kunnen blijven vinden in de relatie, waarbij seks altijd onze grootste zorg is. Ik hoop dat wij ons beide blijven realiseren dat een relatie nog zoveel meer te bieden heeft!

AceVentura

Ik zit er best een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik het best wel leuk, aan de andere kant ben ik ook blij als het voorbij is en we weer normaal gaan doen ::). Wat ik jammer vind is dat het vaak een beetje geforceerde gezelligheid is en dat is dan toch weer minder gezellig dan echte gezelligheid :).
Een aantal jaren terug heb ik vlak na kerst een meeting georganiseerd, dat was best leuk eigenlijk 8)

Hoe dan ook, iedereen fijne dagen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler