Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

België

Gestart door M., december 12, 2014, 01:12:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Welkom Aglaja! Ik geloof niet dat er op dit moment iets gepland stond. Het gebeurt regelmatig, maar het is wel moeizaam om daadwerkelijk een groep bij elkaar te krijgen.

Je kan in dit subforum eventueel zelf een nieuw balletje op gooien?

Succes! ;)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Aglaja

Hallo,
Ik ben een vrouw van 63j uit België/Antwerpen. Al bij al zou ik het toch heel fijn vinden om een zielsverwant te hebben
en iemand die me graag ziet. Ik mis ook de gezelligheid en geborgenheid van een gezin
Ik ben vooral geïnteresseerd in tekenen, schilderen, knutselen, kunst, reizen, literatuur & actualiteit.
Al bij al zie ik mezelf niet als een oma type. Ben niet altijd zo geweest, maar mezelf volstoppen met hormonen
lijkt me ook niks.  Er zijn wellicht best wat ook wat mannen in die situatie. Ik wil ze graag leren kennen
groetjes
Aglaja

Aglaja


Eugenie84

Hier ook van w-vl. Ondertussen ben ik bijna 33.
Verder nog vollop bezig met mijn eigen seksualiteit te ontdekken.

Spn001

Hallo ben ook van belgie (limburg) voor mij zou antwerpen wel te doen zijn  :)
Ik ben 28 jaar  :D

ORLANDA

De eerste keer hier aan het zoeken... zelf wel seksueel maar momenteel met een - naar mijn vermoeden aseksuele partner - ( gaat dit lukken???? ) - en ik zoek dus 'partners van' ...  Ik wil de relatie écht een kans geven maar ik zit gewrongen met het 'gebrek' aan....   Iemand die me even op weg zet?  ( ken de stie nog niet goed )
veel succes wel allemaal met jullie zoektocht

Fricai

#22
Welkom ORLANDA! :wave: In dit subforum (klik!) zijn topics te vinden over jouw situatie! ;)




(link gefixt door Edewecht)

Hugo uit Brussel

Ik organiseer een aseksuele bijeenkomst in Brussel.  Een eerste is op een zondagochtend, maar afhankelijk van de reacties organiseer ik ook wel iets op een ander tijdstip! https://www.meetup.com/Brussels-Asexuality-Meetup/events/245727786/