Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Liedjes "niet geschikt" voor aseksuelen

Gestart door Briggy, januari 06, 2015, 09:50:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Lana Del Rey - Cola.

'My pussy tastes like Pepsi Cola' xD
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Het lijkt wel of jullie dit allemaal lekker  vinden ...!  :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AniMeshorer

Citaat van: Briggy op januari 18, 2015, 06:42:11 PM
Lana Del Rey - Cola.

'My pussy tastes like Pepsi Cola' xD

Ik heb cola altijd erg lekker gevonden maar...  :-X



@ AceVentura: het ironische is dat Rammstein een rechtszaak verloren tegen die kannibaal. "Mein Teil" heeft trouwens een ronduit hilarische tekst. Vooral de passage over hoe hij de tafel netjes dekt met kaarslicht en een leuk wijntje erbij voor hij dat "deel" van zijn slachtoffer gaat opeten is eigenlijk zo absurd dat het weer grappig wordt. Maar de rechtszaak was dus wel echt, die vent had via het internet iemand gezocht die zich vrijwillig wilde laten opeten, en vond nog een idioot die dat wel zag zitten. De rechtbank wist nu niet of dit wel strafbaar was, gezien de opgegeten persoon zelf instemde met het hele kannibalisme. Uiteindelijk werd de kannibaal toch voor moord veroordeeld. Rammstein vonden de zaak zo absurd dat ze vonden dat er echt een lied over moest bestaan. Maar de kannibaal vervolgde ze voor dat lied en kreeg van de rechter gelijk, waardoor de band de inkomsten uit de verkoop van die single niet mochten behouden.

Rammstein heeft behoorlijk wat ranzige dingen gemaakt, maar ik ga zeker niet zeggen dat het allemaal ranzigheid is. Een song als "Engel" vind ik zelfs erg hoogstaand, "Rosenrot" vind ik ook een heel prachtig nummer. "Tiefe Brunnen müss mann graben, wenn mann klares Wasser will" - dat is prachtig vind ik, gezien de symboliek en thema van het nummer. En hoewel hij de stad vergelijkt met een oude prostituee, vind ik "Moskau" een geweldig nummer.

Ik denk dat de band de meer ranzige songs gewoon als zwarte humor ziet, humor die niet iedereen aanspreekt maar desondanks humoristisch qua opzet en bedoeling.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Dutchamoeba

Citaat van: AniMeshorer op januari 18, 2015, 03:02:25 PM
Wat is er in godsnaam seksueel getint aan "She goes nana" van The Radios?  :o
Bart Peeters heeft eens uitgelegd waar de titel van het nummer eigenlijk vandaan komt. Hij had een vriendin die altijd 'nananana' zei tijdens de seks met hem...

AniMeshorer

Hmmm, dan moet je dat interview wel al gelezen hebben om dat te weten, ik had voordien nooit enige seksuele connotatie aan dat lied gegeven.

Oh ja, Peaches is nog een artieste die je beter vermijdt als expliciete teksten een probleem zijn. (en omdat de muziek nu ook weer niet echt geweldig is, vind ik persoonlijk)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Dutchamoeba


AceVentura

Citaat van: Dutchamoeba op januari 25, 2015, 09:53:11 AM
Salt - N- Pepa - Let's Talk About Sex
Zo lang het bij praten blijft is het toch geen probleem ? Ik vermoedt dat het hier wel eens het meest besproken onderwerp zou kunnen zijn  :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op januari 25, 2015, 01:10:49 PM
Citaat van: Dutchamoeba op januari 25, 2015, 09:53:11 AM
Salt - N- Pepa - Let's Talk About Sex
Zo lang het bij praten blijft is het toch geen probleem ? Ik vermoedt dat het hier wel eens het meest besproken onderwerp zou kunnen zijn  :schater:
:schater:

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead


MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"


Sabine


AniMeshorer

Citaat van: Briggy op januari 28, 2015, 07:03:58 PM
Wat een draak van een plaat idd Mark :)

Ciara en Justin Timberlake - Love Sex Magic

:schater:

3-Way (The Golden Rule) (feat. Justin Timberlake & Lady Gaga)
Motherlover (feat. Justin Timberlake)

Sex Magick is een veel beoefende praktijk in occulte middens, ondermeer Aleister Crowley en de OTO (Orde van de Oostelijke Tempel, vrij vertaald) hebben daar uitgebreid mee geëxperimenteerd en bovendien is het bij OTO zelfs deel van de inwijdingsrites indien je tot de hoogste ordens wil toetreden. Misschien outte Timberlake zich daar dus als een occultist (op zich niets verkeerds mee) die aan sex magick doet ...

(PS: magick met -ck spelling is een occult gebruik geïntroduceerd door Crowley ; hij wilde hiermee het onderscheid aanduiden tussen "magic" zoals het in verhalen en films bestaat of "magick" als in een ritueel of actie die iemand bewust uitvoert met het oog op verandering teweegbrengen, of met het oog op occulte rituelen uitvoeren. De term "magick" met -ck wordt sinds Crowley het gebruikte in occulte middens wel vaker gebruikt met de -ck spelling)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.