Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual Anthem?

Gestart door Imogen, februari 08, 2015, 04:42:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzanina

Citaat van: AceVentura op februari 14, 2015, 10:32:58 AM

Ik zit ook nog even te kijken naar deze regel: Ik zeg jij daar, waar je ook bent
Die past niet helemaal lekker in het patroon, misschien moet dat iets zijn als: Ik zeg jij daar, we helpen jou er doorheen


dat bekt idd al veel beter  :)

Edewecht

Citaat van: Koffie op februari 14, 2015, 11:31:06 AM
Ik geloof dat het ook niet net zo lang hoeft als het origineel, de boodschap is helemaal duidelijk! :D
Eens :) . Kwaliteit gaat vóór kwantiteit. Kort maar krachtig. Zoiets.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Welnu, inmiddels zijn we een dag verder, en ik heb het liedje kunnen inzingen en opnemen. Let niet op de geluidskwaliteit; het is in hoge mate amateurwerk, met goedkoop materieel, maar het gaat om een indruk. Plus dat ik nog steeds niet goed bij stem ben, na verkoudheid rond kerst  >:(.

Al oefenend heb ik toch ook wat aan de tekst geschaafd, en dit is het tot nu toe geworden:

Jij daar, is seks niks voor jou
Ik zeg jij daar, maakt niet uit man of vrouw,
Denk je, dat je de enige bent
Kijk eens snel op AVEN

Jij daar, je bent echt niet alleen
Ik zeg jij daar, waar moet je nou heen
Ik zeg jij daar, we helpen jou er doorheen
Kom maar snel naar AVEN

Zing met me mee ik ben a-seks-u-eel
Zing met me mee ik ben a-seks-u-eel
Wij zijn anders dan de meesten hier
met seks doe je ons geen plezier

(Zing met me mee ik ben) a-seks-u-eel
Zing met me mee ik ben a-seks-u-eel
Het maakt ons niet uit, hoe je ook bent,
weet dat je welkom bent !

Jij daar, heb jij AVEN gezien ?
Je bent welkom - en bovendien
Het is leuk daar, en heel misschien
vind je daar een maatje

Zing met me mee wij zijn a-seks-u-eel
Zing met me mee wij zijn a-seks-u-eel
Wij zijn anders dan de meesten hier
met seks doe je ons geen plezier

(Zing met me mee wij zijn) a-seks-u-eel
Zing met me mee wij zijn a-seks-u-eel
Het maakt ons niet uit, hoe je ook bent,
weet dat je welkom bent !

Aaa... seks-u-eel.


De opname staat hier. Ik hoop dat de link voor iedereen goed werkt. Let op: het kan zijn dat-ie even tijd nodig heeft om te laden. Met Google Chrome ging het (bij mij) nog 't vlotst.

Alle opmerkingen zijn welkom: over tekst, muziek, techniek... Schiet u maar!  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Een Aven-kamplied. :)

Nu moeten we ook iemand hebben die er bv. een rapversie van maakt. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Imogen

Echt super gedaan Edewecht, en AceVentura ook voor het idee om YMCA te gebruiken  :flic:. We maken met z´n allen een superteam haha De ene komt met een idee, de ander schrijft de tekst en onze huiszanger zingt het in  :klap:
Dikke pluim heren! Nu nog een videoclip en we zijn helemaal klaar! Iemand ideeën?

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

hobbitscones


suzanina

Edewecht, is het misschien een idee om in de plaats van 'AVEN' in 1 woord te zingen, de letters te zingen? Volgens mij klopt het dan beter met de muziek.

Verder klinkt het SUPER! :cheerleader:

AceVentura

Super Edewecht  :klap: Goede aanpassingen ook die je gemaakt hebt  :cheerleader:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

* AceVentura oefent nog even door op z'n gitaar zodat we het misschien ooit samen kunnen spelen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op februari 15, 2015, 09:45:59 PM
* AceVentura oefent nog even door op z'n gitaar zodat we het misschien ooit samen kunnen spelen

YES!

Citaat van: suzanina op februari 15, 2015, 09:33:55 PM
Edewecht, is het misschien een idee om in de plaats van 'AVEN' in 1 woord te zingen, de letters te zingen? Volgens mij klopt het dan beter met de muziek.
Ga ik uitproberen!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: AceVentura op februari 15, 2015, 09:45:59 PM
* AceVentura oefent nog even door op z'n gitaar zodat we het misschien ooit samen kunnen spelen

We zouden het met een koortje kunnen opnemen.  :grouphug:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Met een groepje zou inderdaad leuk zijn, en als ik het origineel beluister zouden we alleen nog een blaasinstrument moeten hebben  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

ik heb nog ergens een blokfluit 😋
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Ik vind het zo jammer dat ik nu geen instrument kan bespelen of kan zingen. :P

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op februari 17, 2015, 05:08:14 PM
Ik vind het zo jammer dat ik nu geen instrument kan bespelen of kan zingen. :P

:D  Dan doe jij  :cheerleader: dit  :cheerleader: dansje...!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)