Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel in Libelle

Gestart door Zonnekind, augustus 02, 2006, 11:38:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

ik al zoeken in de libelle vandaag,maar nu snap ik het,was dus in de belgische editie,wist geeneens dat er een belgische libelle bestond,amai!
jammer dat het stuk dan zo veranderd is,inclusief je naam zonnekind,maar goed wat je zelf al schreef,het doel is hopelijk bereikt,en hopelijk
vinden veel mensen de weg naar dit forum!

Zonnekind

Els is idd een verschrikkelijke naam (hier heet toch niemand els he? ::)) Misschien hebben ze idd meerdere reacties gekregen. Misschien is dat ons geluk geweest dat er toch een artikeltje in het boekje gekomen is.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Citaat van: Zonnekind op september 24, 2006, 01:10:09 PM
Els is idd een verschrikkelijke naam (hier heet toch niemand els he? ::)) Misschien hebben ze idd meerdere reacties gekregen. Misschien is dat ons geluk geweest dat er toch een artikeltje in het boekje gekomen is.

Vandaag heb ik op het werk toevallig in een libelle waar een bewoner in keek, het korte stukje van Els gezien. De link naar ons forum staat erbij, en Els zegt dat ze zelf aseksueel is. Waarschijnlijk is het een niet actief postend maar wel actief lezend lid van ons forum?  :wave: @ Els

Zonnekind

Zou het van iemand anders zijn? Het lijkt mij teveel toeval dat er juist iemand een brief of mailtje stuurt als ik dat ook juist gedaan heb. Ik denk eerder dat ze mijn tekst helemaal aangepast hebben.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

maar waarom noemen ze je dan Els? En veranderen ze je tekst?  ???

Ereinion

Omdat een echte naam klinkt alsof het werkelijk bestaat, terwijl wanneer je een duidelijke fantasienaam gebruikt, mensen het minder serieus nemen? En Zonnekind, zelf vond je de tekst ook niet helemaal goed, dus misschien hebben ze het gewoon aangepast. Zo klinkt het meer als een mededeling, als het meer een verdediging of aanval is kijken mensen anders naar de boodschap, denk ik. Het zou inderdaad wel erg toevallig zijn als 2 mensen bijna dezelfde mail hebben gestuurd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Zou idd kunnen. Goed punt over die 'echte' naam

Zonnekind

Het zou kunnen. Het maakt al niet uit of het van mij komt of iemand anders, het heeft weer mensen geholpe en dat is het belangrijkste :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sammy

'Zonnekind' klinkt niet frigide genoeg..   ;D

Bovendien gaan de moeders van de schoolgaande kinderen denken dat het een quote is uit het gelijknamig schooltijdschriftje. ;)