Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gevaarherkenning rant

Gestart door Ace89, maart 15, 2015, 11:05:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Ellow! Ik ga binnenkort op voor mijn autotheorie. Nu ben ik van nature een voorzichtige bestuurder en gaat het tijdens het rijden prima, maar die gevaarherkenning?!  ??? ??? :banghead:

Die vragen slaan echt nergens op! In zeer gevaarlijke situaties moet je hoogstens gas loslaten en als er helemaal niks in de buurt is moet je ineens gaan remmen. Of je krijgt precies dezelfde situatie, maar het gewenste antwoord verschilt per oefenexamen. Kindjes op de stoep moet je de ene keer voor remmen en de andere keer niks doen. Soms willen ze zelfs dat je om geen enkele reden de regels negeert. Een oud mensje op de weg moet je soms gewoon voorbij scheuren, maar je moet wel gaan remmen (30km/u) als je over 200m een volledig lege flauwe bocht aan ziet komen. Wat is de logica?!  ??? :banghead: :banghead: Een auto die uit een zijweg komt wil blijkbaar keren, het is overduidelijk dat een tram stiltaat (op een plaatje) en of auto's geparkeerd staan of rijden moet je kunnen ruiken.

Goeie manier om geld uit je zak te kloppen. Examenvragen maken die je allee door puur geluk kunt beantwoorden. Zucht...
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Briggy

Het is balen inderdaad. Denk als ik het nu zou moeten nemen ik er misschien wel door zou falen. Gelukkig telde het in 2009 nog niet mee...
12-1-2015 <3 MarkA