Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

pizza!

Gestart door Edewecht, april 26, 2015, 06:58:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tiny

Ik wilde een pizzapunt op mijn arm laten tatoeëren, maar nu zie ik er maar van af.

Briggy

Ik denk dat je dat serieus nog gewoon kan doen, er is echt geen kip die naar jouw arm zal kijken en er iets anders in zal zien, als een lekker stuk pizza. Al die onzin is allang gedebunkt.
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Dan wacht je gewoon met je tattoo even tot dit weer over is gewaaid. Want dat doet het hoor. Maak je maar niet druk. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tiny

#18
Ik was het niet van plan.

Bubble

Van de weeromstuit krijg ik nu echt zin om een pizzapunt te laten tatoeëren.  :rollol: :rollol:
Anders goed is ook goed

Tempesta

Citaat van: Briggy op februari 21, 2017, 09:33:59 PM
Eerst Netflix and chill, en nu pizza?  ? ::)

Ik nam Netflix and chill altijd gewoon letterlijk, en pizza ook. Waar gaat de wereld heen ::) :schater:

Edewecht

Citaat van: Tiny op februari 22, 2017, 08:34:50 AM

Als wij met een pizzapunt aseksualiteit bedoelen, (...)


Zo is het niet.
De cake ( :cake: )  die wij hier elkaar aanbieden staat (ongeveer) voor aseksualiteit, onder het motto: "Cake is better than sex".

Aangezien Edewecht niet zo gek is op zoet, maakte hij voor zichzelf een variatie hierop: Pizza is better than cake. En dat vindt hij nog steeds :)

Als we alle woorden moeten gaan vermijden die ook een 'andere' betekenis hebben, dan kunnen we straks niks meer zeggen.
Dan kunnen we over een paar jaar de woorden 'oranje', 'kastanjeboom', 'vakantie', 'spiegel', 'muziek', 'landschap', 'vinkje', of 'verkeersbord' ook niet meer gebruiken, want die zullen dan vast ook iets negatiefs betekenen...

Laten we ontspannen blijven, en ik wil graag herhalen: peace please
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tiny

#22
Oooh, dat wist ik niet.
Ik dacht dat cake én pizza daarvoor stond.

Bubble

Angst is een slechte raadgever, Tiny
Anders goed is ook goed

Tiny

#24
Ja, daar heb je gelijk in.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)