Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

lieve man zoekt lieve a sexuele vrouw

Gestart door joris1969, mei 15, 2015, 01:36:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joris1969

Hallo

Na heel lang zoeken eindelijk een site gevonden die bij mij lijkt te passen.
Wat een verademing om te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee worstelt. Aan de andere zo jammer dat er hierdoor veel kostbare tijd verloren is gegaan met alle bijbehorende frustraties.
Hopelijk is het hierdoor dus niet te laat en kom ik hier wel in contact met de vrouw die bij mij past.
Mijn naam is Joris, woon in Noord-Brabant en ben 45 jaar jong. Ben dol op mijn ouders, broer en zus en zeker ook op dieren. Heb een fijn huisje en kom eigenlijk niks te kort behalve dan die lieve zorgzame vrouw die een beetje hetzelfde zoekt als ik nl: jezelf kunnen zijn, elkaar in zijn of haar waarde laten, elkaar snappen bij een speciale blik of half woord, biertje op het terras, bankhangen, dagje naar zee, uitslapen, samen lachen, samen huilen, wandelen, samen gek doen, samen Hazes [ mag ook iets anders zijn uiteraard] meezingen na een borrel teveel, knuffelen, kussen.
Gewoon dingen doen waar je je allebei fijn bij voelt zonder de druk dat er meer van je wordt verwacht. Ik ben over het algemeen niet heel erg gek op drukke gelegenheden [vooral als ik mensen niet goed ken] maar een bv een concert met de juiste persoon[en] vind ik wel weer te gek. Ben echt een mega muziekliefhebber. Het ligt er dus maar net aan.
Ik heb zelf toen ik jong was twee relaties gehad waarbij de sex wel goed was, maar na mijn 19e ongeveer werd dat steeds minder en minder en staat nu dus op een zeeeer laag pitje. Heb daarna nog wel verschillende relaties gehad maar uiteindelijk ging het hierdoor toch steeds mis en werd hierdoor ook erg onzeker en depressief.
Ik zou het dus echt niet missen als ik nu iemand leer kennen die er helemaal niks meer van wil weten. Het lijkt me gewoon zo heerlijk om weer samen met iemand te kunnen genieten van de dingen waar we samen van houden!!!!
Mijn laatste relatie begon 12 jaar geleden en heeft 8 jaar geduurd. Ik heb haar vooral de laatste jaren in die relatie veel tekort gedaan maar door onze speciale band hebben we het toch zo lang volgehouden. Ik was na die relatie [4 jaar geleden] zo klaar met dat klote gevoel om tekort te schieten dat ik er vanaf die tijd ook niks meer is gebeurd op dat gebied.
Ik heb me toen ook verzoend met het idee de rest van mijn leven alleen door te moeten brengen, tot ik dus deze site vond.
Nu heb ik dus weer de stiekeme hoop dat er toch ergens iemand rondloopt die bij me past. Ik hoop het echt.
Ben jij dus die lieve vrouw en spreekt mijn verhaal je aan, stuur me dan aub een mailtje [of persoonlijk bericht] en dan zien we wel hoe het loopt.
Zit er geen relatie in dan lijkt het me ook gewoon leuk om eens wat ervaringen uit wisselen.
Gezien het kleine aantal leden verwacht ik niet heel veel reacties maar hoop doet leven toch??!!!
Ik hoop iets van je te horen,

Groetjes  Joris


Koffie

Welkom!
Je zou inderdaad je bericht beter in het contacthoekje kunnen plaatsen. Je mag het hier ook laten staan, maar als mensen iemand zoeken grabbelen ze wel terug in het contacthoekje. Dus misschien kun je je oproepje kopiƫren en daar ook plaatsen?

dan laat je dit hier als voorstelberichtje ook gewoon staan. Maar ik kan het als je wilt ook voor je verplaatsen.

Ik hoop voor je dat je hier iemand vindt en dat je je sowieso op je plek voelt om over aseksualiteit te kunnen praten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hallo Joris, welkom!  :)

Met je berichtje heb je jezelf aardig voorgesteld, dus het kan hier best staan.
Verder sluit ik me bij Koffie aan: je zou een kopietje van je bericht in het Contacthoekje kunnen zetten.
Veel plezier op dit forum en succes bij het zoeken  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Edewecht, het staat daar nu. :)
Ik ben niet in het topic gaan snijden, dus ik heb de reacties laten staan, omdat het ook welkoms zijn, maar het is wel verplaatst.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Roseetje

Hallo Joris,

Ik ben pas weer terug op deze site en zag je oproep voorbij komen. Je heb het een aantal jaren geleden geplaatst en ben benieuwd of je een lieve a sexuele vrouw gevonden hebt???
Indien dit het geval is, dan wens ik je heel veel geluk samen, zo niet dan wil graag van je horen

Gr. Roseetje

Edewecht

[Ik zie dat Joris als 'Gast' vermeld staat - dit betekent dat hij zijn account beƫindigd heeft.]
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)