Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie troubles

Gestart door Ace89, mei 16, 2015, 11:08:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzanina

Zie dat ook wel zitten!

Imogen

Ik heb ook wel interesse! Nu nog kijken wanneer (zomervakantie of herfstvakantie) en welke regio.  :dance:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ace89

Ik zal even een apart topic openen om specifiek de AVEN-vakantie te bediscussiëren en plannen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Citaat van: Nikkinda op mei 18, 2015, 07:40:05 PM
Ik zal even een apart topic openen om specifiek de AVEN-vakantie te bediscussiëren en plannen.

Maar dan niet onder "Onzin"   ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Het staat in bijeenkomsten!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Artemis

Ben ik nou zo ingeburgerd als eeuwig vrijgezel of ligt het aan mijn vrienden?
Ik ben net een week terug van anderhalve topweek in Kroatië bij/met een kennis en vertrek donderdag weer naar Istanbul met jonge collega's van mijn werk voor een lang weekend tot zondag.
Deze zomer ga ik dan weer een roadtrip met de auto maken met een vriend en in September ga ik met een collega naar de Caribische eilanden ?!?

... of moet ik me nu gewoon zo gelukkig prijzen dat ik zo vaak vakantie heb  ???

In ieder geval wel een top-idee en leuk dat je dit meteen zo voortvarend oppakt.

Ace89

Je hebt geluk dat je altijd iemand hebt die met je mee wil/kan, want daar ligt voor velen van ons het probleem  ;)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Caroo

Jee wat leuk! Ik wil ook heel graag op vakantie, maar al jaren niemand om mee te gaan en ook geen passende singlereis kunnen vinden. Leuk idee om via deze weg mensen op te trommelen! Ben alleen niet zo van het kamperen