Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hobbitscones

Een high tea in het noorden, joepie!

Datum: Zondag 28 februari
Tijd: 13:00

Cafe: 't Feithuis (overleg mogelijk voor een andere cafe)
Plaats: Groningen
Adres: Martinikerkhof 10
Postcode: 9712 JG

Prijs: 16,50 per persoon
Website: http://restaurant-feithhuis.nl/overige/high-tea-groningen/

Bereikbaar met bussen vanaf het hoofdstation:
- Lijn 3 richting Lewenborg
- Lijn 4 richting Beijum
- Lijn 5 richting Euroborg
En nog veel meer bussen! Maar regelmaat is er wel.
Uitstaphalte: Grote Markt

Als iets nog niet duidelijk is, vraag maar raak.

JM

Wat een leuk idee, ik ben voor! Ik kan alleen niet op 15 augustus. Dan is er een festival op de boerderij waar ik gewoond heb.
Edewecht en natuurlijk de anderen ook, jullie zijn daar ook van harte welkom. 15 augustus overdag in Borger. ( direct maar een beetje reclame maken)
Maar die high tea zie ik helemaal zitten, al weet ik niet  wat dat eigenlijk is.

Edewecht

Leuk initiatief, Hobbitscones!  :klap:
En ja, dit is wel héél heldere informatie.  :)
Het ziet er naar uit dat ik op beide datums kan, dus zowel 15 als 22 augustus. Ik zet het in ieder geval op m'n kalender.

Kunnen JM en ik gezellig met de bus komen.
Ben alleen niet zo'n zoet-liefhebber. Maar ach we zien wel.

Citaat van: JM op juli 23, 2015, 08:01:46 PM
Wat een leuk idee, ik ben voor! Ik kan alleen niet op 15 augustus. Dan is er een festival op de boerderij waar ik gewoond heb.
Edewecht en natuurlijk de anderen ook, jullie zijn daar ook van harte welkom. 15 augustus overdag in Borger. ( direct maar een beetje reclame maken)
Maar die high tea zie ik helemaal zitten, al weet ik niet  wat dat eigenlijk is.

@JM: Nou misschien zie je me dan ook wel in Borger...
Enne... een high tea is een uitgebreide thee-tafel met veel... eh... thee, geloof ik ;) , en allerlei gebak, cakes  en ...scones. Toch? Hobbitscones?  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Dan gaan we kijken naar 22 augustus?  ;D

High tea, zoals 't Feithuis op de website heeft:
CiteerOnze High Tea bestaat uit: huisgemaakt gebak, warme scones en muffins, mini sandwiches met zalm en rosbief, warme quiche en heerlijke bonbons. Daarbij drink je de beste thee van Ronnefeldt.

Gewoon lekker eten dus, met thee. Wat Edewecht beschrijft klopt wel. Als het goed is wordt thee altijd continu gratis bijgevuld.
Er is in elk geval dus wel veel zoets, ik hoop dat je ermee kan leven. ;)

Stravagante

Oeh, iets in de buurt.

22ste heb ik al wat denk ik...  :-\
Balen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

hobbitscones

CiteerMaar ik sta open voor suggesties! Zondagen werken ook prima, maar ik merk dat meetings vaak op zaterdagen worden gedaan.

We kunnen het ook op een andere dag doen hoor! :) Doe maar een voorstel.

Stravagante

Voor weekenden heb ik 1,2, 9 en 23 augustus open staan. Dat is binnen de vakantie. Door de weeks moet ik maar kijken, heb een beetje afwisselend rooster als vrijwilliger.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

Stevie1992

Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook!

Hi,

sorry voor de overenthousiasme.. Het is gewoon nogal zeldzaam idd dat er mensen hier in de buurt iets doen en dat ik dat ook nog op tijd door heb.
Ik moet wel even van te voren weten hoe het nou wordt met de datum want dan moet ik vrij vragen van mijn werk om op tijd te kunnen :)
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

Leuk dat er respons is! En nieuwe gezichten, zoals JM, Stravagante en Stevie.

Zelf word ik er wat minder zeker van of ik op 15 augustus kan. De 16 kan ik misschien ook wel/niet. (Lekker duidelijk  :P ). Ik zou zeggen: prik maar een datum, en dan pas ik me aan.

CiteerOnze High Tea bestaat uit: huisgemaakt gebak, warme scones en muffins, mini sandwiches met zalm en rosbief, warme quiche en heerlijke bonbons. Daarbij drink je de beste thee van Ronnefeldt.

Da's niet alleen maar zoetigheid...  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Gezien Stravagante alle beschikbare datums benoemt, zaterdag 1, zondag 2 en zondag 23 augustus kunnen voor mij ook hoor! Hoe zit het met anderen?

Hebben jullie het liever over een week al, of wat verder weg? ;)

Citaat van: Stevie1992 op juli 25, 2015, 11:49:31 PM
sorry voor de overenthousiasme.. Het is gewoon nogal zeldzaam idd dat er mensen hier in de buurt iets doen en dat ik dat ook nog op tijd door heb.
Ik moet wel even van te voren weten hoe het nou wordt met de datum want dan moet ik vrij vragen van mijn werk om op tijd te kunnen :)
Dat vond ik nou ook!!  ;D

Stevie1992

#10
Ik ben het komende weekend niet beschikbaar, dan zit ik bij familie 2 uur verderop :p
andere data kan ik wel regelen zolang ik het maar op tijd weet om vrij te vragen als het op een zaterdag wordt

Ik heb trouwens misschien nog 2 meiden die wel mee willen als ze kunnen
I need no reasons, I simply.. am

hobbitscones

Zullen we dan zondag 23 augustus proberen te regelen? Zodra iedereen die tot nu toe zich hiervoor heeft "aangemeld" heeft gereageerd zet ik het vast, anders blijven we maar bezig. :)

CiteerIk heb trouwens misschien nog 2 meiden die wel mee willen als ze kunnen
Ik persoonlijk vind het prima, wat vinden anderen?

Stevie1992

Ik vind de 23e goed :)

Die meiden heb ik de link gestuurd en volgens mij hebben ze nu/of zijn ze bezig met het maken van een account voor aven.
Dus misschien dat ze zich zelf ook nog wel even melden hier of ze kunnen.
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

De 23e kan ik ook niet; dat schiet niet op, zo.  :-\
Maar ik zou zeggen: lekker door laten gaan  :) ! Ik wens jullie een leuke middag!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

We zijn op vakantie tijdens die data dus kunnen helaas niet komen, maar wensen jullie alvast veel plezier :)
12-1-2015 <3 MarkA