Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen meet: high tea 28 februari

Gestart door hobbitscones, juli 23, 2015, 06:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Ik zal m'n ace sjaal (zwart-grijs-wit-paars) weer om hebben, en m'n ace muts op m'n kop.
Verder kan men mij herkennen via de foto hiernaast  ;D  Maar dan dikker aangekleed , brrrr  :geezer:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Krukel

Jeetje wat veel mensen :o Gaat gezellig worden! Gelukkig doen ze high teas ook binnen want de lente die wil maar niet komen >.>

Riccii

Citaat van: hobbitscones op februari 23, 2016, 12:10:32 PM
Sorry voor de dubbele post.

NL:
Uh, ik heb gereserveerd... ze vroeg nog of er dieetwensen of vegetariërs aanwezig zijn. Dit kan ik nog aangeven. Laat allen graag weten of dit wel of niet relevant is.

EN:
I've made my reservation... she asked whether there are vegetarians or people with a specific diet. I can still pass through such information. I request all if you to let me know whether this is relevant or not.

Hey Hobbitscones, bedankt voor het reserveren! Beetje laat misschien, maar wij hebben iemand met een pinda allergie die ook vegetariër is!

hobbitscones

Moet toch haast wel dat ze high teas ook binnen doen? We zien wel hoe het gaat; in elk geval zal het wel droog zijn als we buiten worden geplaatst.

Riccii, komt goed. Ik zal het doorgeven. :)

Riccii

Heel erg bedankt! Het gaat trouwens om een pinda's EN noten allergie, nogmaals excuses

hobbitscones

Ik heb het doorgegeven hoor! :) Ik had nog niet direct gebeld toen ik alleen de pinda's nog las, moest wachten op pauze.

Edewecht

Ik ga nu van huis, slechts in het bezit van eenen ouderwetschen mobielen telephoon, zonder internet, watsap, en wat dies meer zij. Tot straks allemaal!  :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Tot vanmiddag!

Ik fiets om 12 uur die kant op, heb ik genoeg tijd om mijn fiets bij de Pathé te parkeren en terug naar de Grote Markt te lopen. :)
Ik heb wel een telefoon met internet, maar verwacht niet dat ik op het forum kijk tussen 12 en 13 uur, meer omdat ik het forum niet zo geweldig handig vind voor mobiele telefoons...

hobbitscones

NL:
Ik hoop dat iedereen een goede tijd had tijdens de high tea, ik namelijk wel. ;D

De foto dat gemaakt is komt in het privé gedeelte van het forum, als leden dit niet kunnen bereiken kan ik de foto ook in een berichtje verzenden, maar zoals benoemd... niet op Facebook zetten zou toch wel aangenaam zijn.

Ik hoop dat de volgende meet net zo leuk gaat zijn, kijk er nu al naar uit. :D

En ik was blij dat er best wel een groep mensen was die Galavant een leuke serie vinden, maar dat is irrelevant. :P

Tot de volgende keer!
(er komt ook nog een besloten Facebook groep, die wordt ook in dit topic gezet)

EN:
I hope everyone had a good time at the high tea, because I did! ;D

The photo that had been made will be in the private section of the forum. If members cannot access this part of the forum yet, I can send you a private message, but as stated at the meeting, please don't put it up on Facebook.

I hope the next meeting will be just as fun, I'm already looking forward to it. :D

See you next time!
(there will also be a private Facebook group, the url to that will be in this topic later on)

G86

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen... Waar hebben jullie het over gehad en is het niet ongemakkelijk?

Als ik echt had gewild, had ik er ook bij kunnen zijn. Toch is dat voor mij een te grote stap.

Riccii

Citaat van: G86 op februari 29, 2016, 03:54:21 PM
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen... Waar hebben jullie het over gehad en is het niet ongemakkelijk?

Als ik echt had gewild, had ik er ook bij kunnen zijn. Toch is dat voor mij een te grote stap.

Hoi G86, het was heel gezellig en persoonlijk vond ik het helemaal niet ongemakkelijk! (Nu had ik twee vriendinnen mee en kende ik onverwachts twee anderen ook al, dus ik had niet dat moment van "shit ik ken helemaal niemand - aaah" wat ik anders waarschijnlijk wel had gehad, maar ook met de mensen die ik nog niet kende heb ik heel gezellig gepraat over van alles en nog wat.

Persoonlijk vond ik de high tea ook een hele goede manier van meeten, want zo heb je wel meteen iets om te doen terwijl je praat, en iets om de "small talk" over te houden (Wat voor thee heb jij? Oeh dit cakeje dingetje is superlekker! SCONES!!)

Naast al het lekkers hebben we het ook gehad over wat iedereen studeert en andere studie gerelateerde dingen (er waren veel studenten bij), allerlei series die we kijken, andere dingen die we in onze vrije tijd doen, het wel of niet willen van kinderen, enzovoorts.

Ik snap wel dat van internet naar meeten 'in real life' een grote stap is, dus no worries en no pressure, doe waar je je fijn bij voelt!

Stevie1992

Update,
Okay verdorie volgens mij kan nu dus ook niemand zich  aanmedlen als lid zomaar.. dat moet dan een van dr bestaande leden doen. Ik zit m wel op besloten groep en dan kunnen mensen zich aanmelden (liefst met even een berichtje met username)  de naam is Deck of cards dus anderen die hrt vinden zullen niks weten en als iemanf zich meld zonder berichtje laat ik ze niet toe.

Heejheej,
hierbij post ik de link naar de facebook group. Hij is ingesteld op secret, dus niemand anders dan leden en mensen met de url kunnen m vinden/ook maar iets zien.
Ik heb de titel wat algemener gehouden om onze niet ace mede theeleuten ook mee te laten doen (mochten ze nog naar een volgende meet up willen komen).
Natuurlijk mogen mensen die hier al wel zijn maar nog niet mee geweest zijn zich hier ook bij aansluiten en zo eerst wat meer online contact hebben voor ze de stap naar real life nemen. In de groep kun je dus ook rustig foto's plaatsen zonder dat iemand het ooit zal zien (als je dat natuurlijk zelf wilt)

https://www.facebook.com/groups/1683767745205288/
I need no reasons, I simply.. am

hobbitscones

Citaat van: G86 op februari 29, 2016, 03:54:21 PM
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen... Waar hebben jullie het over gehad en is het niet ongemakkelijk?

Als ik echt had gewild, had ik er ook bij kunnen zijn. Toch is dat voor mij een te grote stap.

Inderdaad, onderwerpen kunnen zowel over gewoonlijkse interesses of aseksualiteit gaan; ik zat echter aan de wat rustige tafel. Ik schaam me er eigenlijk voor dat ik de gespreksonderwerpen al wel vergeten ben. Het eerste uur was het voornamelijk ik die ongeduldig was over wanneer de hapjes kwamen, haha (ik had net over de Grote Markt gelopen met allemaal etensgeuren van churros etc, dus ik had echt honger).

Maar het zijn vooral conversaties waar geen druk achter staat ofzo, en het is prima of meer te willen luisteren dan praten heb ik gemerkt (al weet ik dan nooit zeker of iemand het nou niet leuk vind of dat diegene gewoon lekker fijn stil wilt zijn).

Ik heb vrijwel niks ook van de Engelse tafel meegekregen (Ricci's tafel), maar het klonk wel erg gezellig daar. :P

Citaat van: Stevie1992 op februari 29, 2016, 11:18:15 PM
Update,
Okay verdorie volgens mij kan nu dus ook niemand zich  aanmedlen als lid zomaar.. dat moet dan een van dr bestaande leden doen. Ik zit m wel op besloten groep en dan kunnen mensen zich aanmelden (liefst met even een berichtje met username)  de naam is Deck of cards dus anderen die hrt vinden zullen niks weten en als iemanf zich meld zonder berichtje laat ik ze niet toe.
Leuk, ik heb join geklikt. Denk dat ik me niet hoef te melden met naam en username gezien we al vrienden zijn? :P

Stevie1992

https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Dit is nog een algemene facebook groep voor alles Aces in Nederland, meld je vooral aan en geef het door aan anderen in het land :)
I need no reasons, I simply.. am

Stevie1992

http://du.asexuality.org/index.php?topic=5380.0

Tijd voor nieuwe plannen en om het overzichtelijk te houden ook maar meteen een nieuw topic :D
I need no reasons, I simply.. am