Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Youtube filmpje over aseksualiteit - Buzzfeed

Gestart door Imogen, augustus 24, 2015, 09:19:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Zit kwam via Facebook langs, in de besloten Asexuality groep:

https://www.youtube.com/watch?v=-8BPZkTBFus

Het filmpje is al ruim 750.000 keer bekeken in 2 dagen tijd....gemengde reacties onder het filmpje. Maar toch wel heel goed dat Buzzfeed hier aandacht aan schenkt. Het help denk ik wel meer visibility te genereren.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba


Koffie

Die ene betraande jongen... ik huil bijna mee. ;)

Ik ben geen lid van die facebookgroep en ik heb daar ook geen behoefte aan, maar wat maakte dat mensen negatieve reacties op dit filmpje hadden?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Imogen

@ Koffie, ik bedoel de reacties onder het filmpje op YouTube zelf, van mensen die nog nooit van aseksualiteit hebben gehoord en/of dit niet serieus nemen. Dus niet de reacties van aseksuelen zelf.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ratlook


Eliza Harmony

Ik had het filmpje al gezien. Vind het erg mooi en herkenbaar. Zowel de vrolijke als de verdrietige bekentenissen.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Demiandproud

Wat een prachtige mix van "dit is wat mensen over mij zeggen" maar "dit is wat ik, deal with it"
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

Sabine

Goed filmpje! Hoop dat er nog meer Buzzfeed video's over aseksualiteit komen, vind hun andere LGBT+ video's ook altijd erg goed namelijk. :)