Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Relatie zonder sex.nl

Gestart door Demiandproud, augustus 26, 2015, 08:32:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ik ben ook lid van beiden, relatie zonder seks en complexx, er zijn weinig Vlaamse profielen...

Tanichka

Ik heb Ellen Vanhoudenhove en Goedele Liekens gemaild met de vraag of zij websites zoals complexx en relatiezonderseks eens in de media bekend willen maken. Er zijn genoeg mensen die geen seks (meer) willen of kunnen hebben. Zij komen toch alle dagen in aanraking met dat soort mensen. Het lijkt me dat mensen die worstelen met hun seksualiteit hier wel eens veel baat bij kunnen hebben
Beide websites zijn super initiatieven maar jammer genoeg geheel onbekend in Belgiƫ. Ik weet niet hoe of waar ik deze anders onder de aandacht kan brengen om meer volk te trekken... Misschien ook eens mailtjes sturen naar wat vrouwenbladen?

Koffie

Wat goed dat je dat doet!
je zou misschien ook naar de aseksuele datingsites zelf kunnen mailen, soms moeten die in mijn ogen echt wat meer aan hun eigen visability doen. Maar je weet natuurlijk niet wat ze al ondernomen hebben. Datingsites onderling maken ook reclame voor elkaar, op hun sites. Dus dat zou ook een optie kunnen zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie