Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Regelmatig Geen verbinding??

Gestart door Ratlook, augustus 30, 2015, 10:08:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaxiePhone

Het helpt ook niet dat het forum zelf een hele oude versie is. Het draait op 1.1 en de huidige versie is 2.nog wat. De laatste tijd is het overigens wel enorm erg.

Imogen

Ik dacht al dat het aan mijn eigen verbinding lag dat ik de afgelopen 2 dagen niet op het forum kon  :D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

De AVEN verslaving is inderdaad erg lastig als het er steeds uit ligt  ;D

Citaat van: SaxiePhone op november 10, 2016, 05:30:25 PM
Het helpt ook niet dat het forum zelf een hele oude versie is. Het draait op 1.1 en de huidige versie is 2.nog wat. De laatste tijd is het overigens wel enorm erg.
We zitten op de meest recente 1.1.x versie die er is, die word parallel aan de 2.x versie bijgehouden. De update naar 2.x wil ik nog wel doen maar is erg lastig omdat daarmee bijvoorbeeld ook het thema (de AVEN aankleding) opnieuw gemaakt moet worden.

Het onbeschikbaar zijn is simpelweg gevolg van een te lage capaciteit voor het aantal bezoekers, en denk daarbij niet alleen aan ons Nederlandstalige deel, maar ook aan het Engelse en nog wat anderen die gebruik maken van dezelfde server(s). Aan het oplossen daarvan gaat (een hoop) tijd en geld zitten, dus ik vermoed dat het nog wel even gaat duren.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SaxiePhone