Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Voorburg - Interesse ?

Gestart door AceVentura, september 13, 2015, 01:14:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

DutchAce is natuurlijk goed bezig met de aseksuelen salon in Nijmegen maar ik kreeg toch de indruk dat voor leden aan de westkant van het land de reistijd wat onhandig vinden. Daarom ben ik zelf gaan zoeken of we ook iets in de randstad kunnen beginnen.
Ik denk een geschikte locatie gevonden te hebben maar voordat ik daadwerkelijk een reservering plaats wil ik even peilen of er daadwerkelijk interesse is.

Het gaan om een locatie van Yin Yang Balance in Voorburg: http://www.yinyangbalance.nl/verhuur/ dat ligt hier: http://www.openstreetmap.org/#map=18/52.07653/4.33991
Voor de treinreizigers ligt het op 5-10 minuten lopen van Station Den Haan Laan van NOI, voor de autoverslaafden is het in het weekend vrij parkeren.
Er is ruim plek om met 20 personen een groepsgesprek te houden, eventueel opsplitsen in wat kleinere groepjes zal ook wel lukken. Voor echt privé gesprekken is er ook een kleine "kantoor" ruimte die met een deur afgesloten kan worden en waar je met 2 a 3 personen terecht kan.
We mogen in principe doen wat we willen zolang we de ruimte maar weer schoon opleveren, na afloop even schoonmaken is dus wel noodzakelijk.
Er is een klein keukentje beschikbaar met een koffiezetapparaat en waterkoker, de koffie en thee en (plastic)bekertjes zullen we echter zelf mee moeten nemen.
De ruimte is helaas NIET rolstoel toegankelijk, kan je met wat hulp een (lange) trap op lopen en heb je een opvouwbare rolstoel dan denk ik dat het nog wel zou kunnen lukken.

Aangezien Yin Yang Balance zelf niets met (a)seksualiteit doet zullen we gewoon moeten betalen voor de ruimte, omdat dit voor mij erg dichtbij is en ik dus amper reiskosten heb ben ik bereid die op me te nemen, dat betekend wel dat ik van anderen verwacht dat ze andere benodigdheden (zoals  :cake:  ;D ) meenemen.

Mijn idee is om in de maanden dat er geen Aseksuelen Salon in Nijmegen is een meeting hier te plannen zodat iedereen de mogelijkheid heeft om naar beide meetings te gaan, oktober wordt misschien wel wat krap omdat er dan ook al plannen zijn voor het 10-jarig bestaan van het forum.

Wat vinden jullie hiervan ? Bij voldoende interesse kunnen we een datum prikken. "Voldoende" lijkt me minimaal 10 personen (aangezien er altijd wel wat afvallen zodra er een datum geprikt is)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tempesta

Wat een leuk plan AceVentura! Ik zat eigenlijk ook een beetje met de reistijd te tobben, Nijmegen is ver weg vanuit Noord-Holland. Geen garantie dat ik kan, maar ik ben zeker geïnteresseerd.

Edewecht

In principe heb ik ook interesse, ook al woon ik in Drenthe. Ik weet niet of ik elke keer zal komen, maar zeker de eerste keer zou ik graag willen meemaken. Ook omdat ook ik er niet alle keren in Nijmegen bij kan zijn.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fenna


Speaker


SaxiePhone


Sergio

Ja! ook interesse, ik woon zowat op loopafstand van de van alphenstraat  :D

Vonna

Ik ben ook geïnteresseerd. Voorburg is niet zo ver van mij vandaan dus goed te doen. En voor taart, koekjes snoepjes chippies kan gezorgd worden toch?
Als we weten hoeveel er komen kunnen we die dingen verdelen!
Goed initiatief Ace! :klap:

Vonna

Voorkeur gaat uit naar ochtend middag of avond?

AceVentura

Leuk dat er zo veel interesse is  :klap:

@Vonna: Het idee is om het in het weekend in de middag te doen, 13:00-17:00 is het middag dagdeel voor de verhuur en dat lijkt me lang genoeg.Voor zaterdag of zondag heb ik zelf niet een directe voorkeur, maar denk dat zaterdag het handigst zal zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vonna

oke lijkt me een goed idee. Graag zou ik wel ruim van te voren weten welk weekend jullie in gedachte hebben. Ik ben verpleegkundige en werk dus onregelmatig. Als ik het op tijd weet kan ik vrij aanvragen.

FerretFox


AceVentura

Ik zal vandaag/morgen even zoeken naar een geschikte dag in oktober (ivm. alle andere activiteiten) en kijken wanneer de locatie beschikbaar is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler


AceVentura

Ik heb even gekeken naar wat er in oktober allemaal gebeurd:
- 11 oktober (een zondag) is Coming Out Day
- Het weekeind 24/25 oktober is onderdeel van Asexual Awareness Week en valt waarschijnlijk samen met het 10-jarig bestaan van het forum

Met de gedachte dat een zaterdag waarschijnlijk het makkelijkst is en dat het eerste weekend (3/4 oktober) al wat kort dag is wil ik dan een poging doen op 17 of 31 oktober, afhankelijk of de locatie beschikbaar is. Dat ga ik informeren, als ik daar antwoord op heb laat ik het weten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler