Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hoeveel en wie online?

Gestart door bebe, augustus 27, 2006, 09:52:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

misschien kijk ik erover heen hoor,maar bij andere forums kan ik altijd zien wie er on line zijn als ik in log
dan staat er vaak iets in de trend van 8 leden online,3 gasten en 5 geregisteerde leden met daarbij dan wel of
niet de (nick)name van die leden
dat is bij ons niet toch?
en dan natuurlijk de vervolg vraag,zou dat kunnen? ik ben altijd wel nieuwsgierig of ik in mijn uppie zit
te lezen of dat er nog meer zijn(of ben ik de enige die dat zou willen)

Sismo

Je kijkt er idd overheen: helemaal onderaan bij de index!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Sismo the whizkid  :klap:
En je hebt je vrolijke bloemetjes weer terug!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Misschien komt de lente ook terug?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Natuurlijk! Volgend jaar weer ergens  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Vreemd hoe snel ik associaties leg... Bij uw bloemetjes denk ik direct aan uw echte naam want die stond daar toen onder en bij uw ander prentje dacht ik altijd aan uw vakantie. Dat prentje paste er bij en het was ook tijdens uw vakantie (en iets langer) dat je dat prentje had... Nu is het dus voor mij moeilijk om terug in te zien dat jij het was die van de andere kant van de wereld ook berichtjes kwam posten :D
(snapt er mij nog iemand? ???)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Jaja, ik snap je. Bij sommigen heb ik dat ook als ze hun avatar veranderen. Bij Sismo had ik dat niet, de bloemetjes waren blijkbaar erg vertrouwd.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Sorry dat ik zo vaak van plaatje vernader. Ik was bang dat mijn vakantiemaatjes (die retgelmatig in hetzelfde internetcafé waren) mijn monniken zouden herkennen en dan uiteindelijk uit zouden komen bij mijn verhaal over mijn verliefdheid e.d. Dat leek me niet zo geslaagd... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Het maakt niet uit of je je avatar veranderd. Ik kan me zeker voorstellen dat je liever niet hebt dat zij dat zien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Voor mij is het ook geen probleem hoor! Ik begrijp ook heel goed waarom je het doet. Het viel mij nu gewoon op hoe snel ik die associaties maakte, of juist niet... :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

bebe

Citaat van: Sismo op augustus 27, 2006, 10:00:41 PM
Je kijkt er idd overheen: helemaal onderaan bij de index!  ;)
zie je ,ben ik toch blond,sorry!
(en ik heb mijn haar nog wel geverfd,helpt niet dus,haha)

Sismo

Citeerzie je ,ben ik toch blond,sorry!

Ik ben niet blond, maar dat geeft ook geen enkele garantie.... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: bebe op september 03, 2006, 09:21:20 PM
[zie je ,ben ik toch blond,sorry!
(en ik heb mijn haar nog wel geverfd,helpt niet dus,haha)

Kunstmatige intelligentie is helaas nog steeds niet onfeilbaar  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe


Kunstmatige intelligentie is helaas nog steeds niet onfeilbaar  ;)
Citeer


jammer........................... ;)