Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

31 oktober 13:00, meeting in Voorburg

Gestart door AceVentura, september 21, 2015, 05:23:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Hierbij de aankondiging van de eerste meeting in Voorburg  :cheerleader:

Tijdstip:Zaterdag 31 oktober 2015, 13:00-17:00
Locatie: YinYangBalance in Voorburg, http://www.yinyangbalance.nl
Op de kaart: http://www.openstreetmap.org/#map=18/52.07653/4.33991
Wat gaan we doen: Praten, ervaringen delen, het gezellig maken :)  Ideeën zijn uiteraard welkom   ;D
Aanmelden: Laat het even weten in een antwoord op dit bericht als je interesse hebt zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten.

Wat hebben we nog nodig:
- :cake: natuurlijk :)
- Wat drinken, waterkoker en koffieapparaat zijn beschikbaar, de thee/koffie zelf  niet
- Plastic bekers zijn denk ik wel handig, er zijn kopjes maar ik heb geen idee of dat er voldoende zijn
- Er zijn alleen stoelen beschikbaar, misschien is een enkele tafel wel praktisch  ;D
Wie kan er wat meenemen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Jo! Ik zet het op m'n kalender.
Ik ga op reis en neem mee:
- koffie, thee en kruidenthee, + extra theepot + suiker & melk
- bekers
- zoute knabbeltjes en wat schaaltjes om ze in te doen
- spa rood

Ik neem niet mee: (opklapbare) tafel(s), zoetigheid (:cake:), andere frisdranken, wijn, bier.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tempesta

Ik kom onder voorbehoud (oproepdienst voor mijn werk). En neem wat zoetigheid mee (geen :cake:, helaas geen tijd om iets te maken de dagen ervoor) en wat cola. Als ik een opklaptafel had zou ik 'm meenemen.

AceVentura, waar kun je het best parkeren?
Overige deelnemers, ik heb drie zitplaatsen in de aanbieding als er iemand mee wil rijden (ik moet wel iets eerder weg, denk aan 16u). Ik woon net noord van Amsterdam.

Sergio

Ik heb deze datum ook vastgezet.

Ik kan misschien wel een tafel of iets dergelijks regelen, misschien een kunststoffen tuintafel ? dit is niet zo zwaar maar wel groot genoeg om de snacks en drank e.d. op te doen.
Verder kan ik voor 2 taarten zorgen, het bakken hiervan besteed ik dan wel uit  ;D
Afwachtend op de rest die misschien ook wat willen meenemen zou ik frisdrank /sapjes kunnen halen mocht Tempesta die dag toch niet kunnen.

Imogen

Van wat ik heb begrepen van het forum-archief bestaat het forum sinds 22-10-2005. We kunnen het 10-jarig bestaan ook de 31ste vieren met degene die komen....Dan hoeven we niet extra een dag te plannen in oktober.
En we kunnen dan een eigen potluck houden  ;D

Ik heb voor woensdagavond 26 oktober in Nijmegen een ruimte kunnen reserveren om de lezing, in het Nederlands, van Speaker te doen.
Op 22 oktober willen enkele van de leden hier een ludieke actie doen in het centrum van Utrecht (midden van het land) om te laten weten dat het forum 10 jaar bestaat.

Ik kan 31 oktober ook en wil vanuit Nijmegen naar Voorburg afreizen. Ik heb een kleine opklaptafel die ik mee zou kunnen nemen.
Ik zorg dan voor de slingers  :cheerleader:
We kunnen dan ook foto´s van vorige meetings uit (laten) printen en in de zaal ophangen......het is maar een idee.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Goed plan DutchAce  :klap:

Dan kan je in Utrecht en Nijmegen de activiteiten mbt. zichtbaarheid doen en dan houden we de meeting in voorburg voor onszelf met uiteraard een viering van het 10 jarig bestaan van het forum.
Misschien is het leuk als wat oud-gedienden die bij de oprichting waren (helaas de meesten niet al te actief meer) iets vertellen over de begindagen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Speaker

De datum staat in mijn agenda  ;D

Ik kan wel wat koekjes en wat frisdrank meenemen :).

Citaat van: Dutch Ace op september 22, 2015, 12:14:58 PM
Ik heb voor woensdagavond 26 oktober in Nijmegen een ruimte kunnen reserveren om de lezing, in het Nederlands, van Speaker te doen.

Gelukkige had je er nog wat aan  ;D

Alwynn

Leuk initiatief! :) Ik kan er niet bij aanwezig zijn, maar als jullie interesse hebben om ook een enquête af te nemen (om te kijken hoe de bezoekers op de hoogte zijn gebracht van de bijeenkomst, wat hun ervaringen waren en hun wensen en ideeën voor de komende bijeenkomsten, etc) kan ik wel de enquête die in Nijmegen gebruikt wordt als word-document opsturen. Ik heb hem net wat aangepast dus hij is weer helemaal up-to-date.

Imogen

Ik vind het wel humor dat we de Aseksuelen Salon in Voorburg houden bij een organisatie waar ze ook seksuele trainingen geven  :rollol:
Dat je niet per ongeluk de verkeerde ruimte in loopt haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

#9
Citaat van: Tempesta op september 21, 2015, 07:00:29 PM
AceVentura, waar kun je het best parkeren?
De hele buurt is in het weekend vrij parkeren (doordeweeks is het een blauwe zone met een maximum van 2 uur). Het lastige is alleen dat je niet heel makkelijk rondjes kan rijden doordat het allemaal wat vreemd loopt en er veel eenrichtingsverkeer is. Het meeste kans heb je denk ik aan de Koningin Wilhelminalaan, dit is een wat grotere doorgaande weg met aan beide kanten parkeerplaatsen, de van Alphenstraat is hier een zijstraat van. Als het echt superdruk is (dat verwacht ik eerlijk gezegd niet) is de laatste optie het betaald parkeren bij het station.

Citaat van: Dutch Ace op september 25, 2015, 11:11:35 PM
Ik vind het wel humor dat we de Aseksuelen Salon in Voorburg houden bij een organisatie waar ze ook seksuele trainingen geven  :rollol:
Dat je niet per ongeluk de verkeerde ruimte in loopt haha
Ook dan valt het wel mee hoor : Er liggen her en der wat matten en er staan wat behandeltafels .... of ik heb nu een gigantisch Incredibly Ace Moment en heb de spullen niet herkend natuurlijk  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vonna

Ik ga kijken of ik kan ruilen met iemand of misschien een extra vakantiedag aanvragen. Ik zou hier wel heel graag bij willen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Imogen

Wie heeft er een idee in welke (dag)bladen/weekkranten etc. een persbericht kan komen over de salon in Voorburg? Den Haag en omgeving.
En waar in de omgeving van Voorburg/Den haag flyers opgehangen kunnen worden, en wie dit wil doen?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Speaker

Voor Den Haag zouden de kranten "Haag West Nieuws" en "De Posthoorn" kunnen, maar deze komen volgens mij niet in de andere gemeentes rond Voorburg (Rijswijk, Ypenburg, Voorburg, Leidschedam, Leidschenhage, Scheveningen of het Westland). Nou zou AD regio Den Haag een betere optie zijn, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

Womanforce

Wat een geweldig initiatief, een activiteit in Zuid-Holland! Helaas moet ik me die dag voorbereiden voor een examen:-(

Daniëlle

Ok, ik ben nog helemaal nieuw, maar het lijkt me wel erg leuk om te komen (yay, wereld verbreden). Weet nog niet zeker of het lukt, maar misschien ben ik dat weekend in de buurt, bij m'n ouders. Ik schrijf het in m'n agenda en hou het in de gaten  :cheerleader:
Hmm, bedenk me nu dat m'n ouders waarschijnlijk wel gaan vragen waar ik heen ga en heb het hier nog nooit met ze over gehad. Stroomversnelling?Ach, praktisch probleem.
Nu nog een gluten- en lactosevrije  :cake:  ;) Moet even kijken of ik daar tijd voor heb...