Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

31 oktober 13:00, meeting in Voorburg

Gestart door AceVentura, september 21, 2015, 05:23:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

* Edewecht gaat 'ns gek doen. Hij neemt zijn gitaar mee naar Voorburg en zal er - ter verhoging van de feestvreugde - enkele aseksuele liedjes zingen.  :dance:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Tempesta

Hahaha, ben benieuwd ;D.

Ik ga overigens niet mee eten, ik moet zelfs iets eerder weg.

Sergio


@AceVentura, ben jij er zaterdag stipt om 13.00 uur ?
Ik heb begrepen dat ik de poten van de tuintafel nog met schroeven moet bevestigen aan het blad zelf.
Het lijkt mij niet echt handig om dit te doen als er al mensen binnen zijn.

Als er na de meeting nog ergens wat gegeten gaat worden dan doe ik ook mee.

Edewecht

Citaat van: Tempesta op oktober 27, 2015, 08:31:38 PM

Ik ga overigens niet mee eten, ik moet zelfs iets eerder weg.


Maakt niet uit. Leuk dat je gewoon komt!  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Sergio op oktober 28, 2015, 07:33:28 PM

@AceVentura, ben jij er zaterdag stipt om 13.00 uur ?
Ik heb begrepen dat ik de poten van de tuintafel nog met schroeven moet bevestigen aan het blad zelf.
Het lijkt mij niet echt handig om dit te doen als er al mensen binnen zijn.

Als er na de meeting nog ergens wat gegeten gaat worden dan doe ik ook mee.

Ik ben van plan om ruim op tijd te zijn.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

#37
Ik verwacht zelf iets voor 13:00 aanwezig te zijn, veel eerder komen heeft geen zin.

Nog even over het eten: Ik heb nog wat rond gevraagd en gekeken en heb twee mogelijkheden die op ca. 10 minuten lopen van de locatie liggen (aan de andere kant van het Station Laan van NOI):
De eerste is Het Spinnewiel: http://www.hetspinnewiel.com/maandmenu.html
Zeker met het maandmenu van 20 euro (daar zal nog wat bij komen voor een drankje) houden we het nog redelijk betaalbaar denk ik.

Daar vlakbij is ook het Chinees/Indisch restaurant Hashi: http://www.hashi-denhaag.nl/
Onderop die pagina staan drie "populaire gerechten", die zien er kostentechnisch ook interessant uit.

Bij Hashi heb ik zelf wel eens gegeten en dat is goed bevallen, bij Het Spinnewiel ben ik zelf nog nooit geweest.

Kunnen jullie laten weten of je mee gaat eten en zo ja wat je voorkeur heeft ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Ik blijf niet voor het eten, maar ik kan wel meehelpen met het opruimen.
Ik verwacht er om 13.00 te zijn!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

... en Tempesta moet zich afmelden wegens een zieke collega :banghead:. Daar gaat mijn vrije weekend :78:.

Heel veel plezier allemaal, en tot een volgende keer!

AceVentura

Jammer dat je er niet bij kan zijn Tempesta, succes met je werkzaamheden.
* AceVentura zorgt wel voor wat alternatieve zoetigheid  ;D

Voor wie wel komt: Tot zo  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Tempesta op oktober 30, 2015, 08:28:20 PM
... en Tempesta moet zich afmelden wegens een zieke collega :banghead:. Daar gaat mijn vrije weekend :78:.


Jammer!!  :(
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Gudrun

Ik heb de vorige meeting heel vrolijk tegen Aceventura geroepen dat ik er uuiiiteraaaard bij zal zijn, ondanks verhuizing. Maar helaas gaat dat toch niet lukken.

Ben wel lichtelijk teleurgesteld aangezien ik alle andere keren wel van de partij kon zijn! Ik hoop dat de eerste bijeenkomst in Voorburg een groot succes is en natuurlijk ga ik proberen er de volgende keer wel bij te zijn.

AceVentura

Jammer dat je er niet bij kan zijn Gudrun, hopelijk volgende keer beter. Succes met alle verhuisactiviteiten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Het was weer een mooie meeting. Er waren acht deelnemers  (vier vrouwkes, vier mennekes), we hebben zelf al onze thee, koffie, fris, :taart4: , en zoutjes, schaaltjes, bekertjes en bordjes meegenomen, wat meteen allerlei ijs breekt. Binnen no-time was het heel gezellig.

We  hebben gezongen: lang zullen we leven - want we vierden ook dat AVEN 10 jaar bestaat. En we hebben het clublied op de melodie van YMCA voor het eerst als groep gezongen. Daarna heeft Edewecht nog 'Seks nee dank je wel' ten gehore gebracht.

Jovi_Hobbes heeft als lid van vrijwel het eerste uur wat verteld over de geschiedenis van het forum.

Verder kwamen er allerlei meer persoonlijke onderwerpen rond aseksualiteit aan bod, maar ook meligheid  :) en iemand vond een bal in de zaal, waarmee we ook nog wat aktiefs  :pinguin: hebben gedaan. (wat doet die pinguin hier?)

Na afloop hebben Sergio, AceVentura en Edewecht nog even de benen gestrekt en een blokje om gelopen door Den Haag, en toen de magen gevuld bij de chinees Hashi.  :ange:

Voor herhaling vatbaar. Ace, bedankt voor het organiseren!  :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)