Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

10 jaar Aven!!

Gestart door Imogen, september 23, 2015, 05:00:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Op donderdag 22 oktober bestaat Aven officieel 10 jaar.

Via Social media wil ik laten weten dat het forum 10 jaar bestaat. Wie doet er mee? Post, als je dat wilt en durft, een leuke foto hoe jij stil staat bij 10 jaar ervaringen delen, taartjes uit delen aan nieuwelingen, elkaar ontmoeten, begroeten enz.
Heb je Facebook, Twitter, Tumblr, Youtube.....?

Morgen om 12 uur staat er een kort filmpje online op mijn Youtube kanaal: Dutch Ace. De eerste 19 mensen die een comment posten krijgen een gratis Ace kettinghanger van kurk thuisgestuurd!!  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op september 23, 2015, 05:00:25 PM

Kun je 26 september niet naar de Salon in Nijmegen komen en wil je wel (anoniem) meedoen aan de actie? Stuur me dan even een pb en dan laat ik je weten hoe je toch met de actie mee kan doen!


Deze schoen past Edewecht en hij trekt 'm aan.

Ik weet niet of ik mee wil doen: het hangt er vanaf wat je precies van plan bent. Dus ik zie uit naar je bericht :) .
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

#2
UPDATE!! ZIE EERSTE BERICHT  :klap:

Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Jvz3EHCjf0E
Met dank aan Edewecht en AceVentura  :klap:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Dus het gaat goed met je hartjeslappendenken. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Imogen

HIEPERDEPIEP HOERA!!!!
AVEN BESTAAN VANDAAG 11 JAAR  :cheerleader:


:taart2: VOOR IEDEREEN!!

Enkele posts hierboven staat een heel leuk filmpje over dit forum.

*Dutch Ace zit stiekem aan de jelly beans i.p.v. aan de taart  :rollol: *
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

 :o is het alweer zo ver  :o

Gefeliciteerd allemaal !



:cheerleader:                        :cheerleader:                                :cheerleader:                                :cheerleader:                                  :cheerleader:                        :cheerleader:                         :cheerleader:
:cake:     :cake:      :cake:      :cake:    :cake:        :cake:      :cake:         :cake:         :cake:               :cake:             :cake:   :cake:         :cake:         :cake:               :cake:             :cake:
:cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3: :cake2: :taart1: :taart2: :taart4: :taart3:
:cheerleader:                        :cheerleader:                                :cheerleader:                                :cheerleader:                                  :cheerleader:                        :cheerleader:                         :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Aha zijn we jarig? Nu ja, gefeliciteerd allemaal. En dat we nog maar veel mensen kunnen helpen in het onderzoeken van zichzelf en steunen bij de grote ontdekking. Want voor sommigen is het een vallend kwartje, voor de ander een inslaande bom.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Om heel precies te zijn: Het nederlandse deel van AVEN is jarig. Het volledige AVEN is ca. 4 jaar ouder.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

Citaat van: Koffie op oktober 22, 2016, 06:40:00 PM
En dat we nog maar veel mensen kunnen helpen in het onderzoeken van zichzelf en steunen bij de grote ontdekking.

Helemaal mee eens!
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Edewecht

Citaat van: Koffie op oktober 22, 2016, 06:40:00 PM

Want voor sommigen is het een vallend kwartje, voor de ander een inslaande bom.


Mooi gezegd!

Dan wens ik, dat in de komende elf jaar het kwartjes mag regenen.  :grouphug:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)