Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Infoblaadje

Gestart door ChibiFirli, oktober 26, 2005, 02:18:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Erg handig om informatie snel te verspreiden, zo'n infoblaadje. Hieronder heb ik de voorkant getoond zoals die nu is. Er is nog veel aanpassing nodig (ook aan de tekst >_>). Het is gewoon gemaakt naar het idee dat ik in men hoofd had. Voorkant: kort en aantrekkelijk/opvallend, maar niet te afstotend. En op de achterkant iets meer info geven, maar niet te veel gezien toch niemand dat leest ;D. Ik sta natuurlijk altijd open voor andere voorstellen ;D.

http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0316309/aseksualiteit/front.jpg

Ik heb ook nog enkele pamfletten van aven liggen (10 ofzo, ik heb er al enkele weggegeven ;D), die zijn wel engelstalig en relatief uitgebried ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

ChibiFirli, zou het mogelijk zijn om zo'n (engelstalig) pamflet te bemachtigen? Indien ja, stuur me dan een PM'eke.

Opmerking over de voorkant: is het nu /nl of /du of doet dat er nog niet toe voor uw pamflet; voor de rest: cool!

organised chaos


ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 26, 2005, 05:04:22 PM
ChibiFirli, zou het mogelijk zijn om zo'n (engelstalig) pamflet te bemachtigen? Indien ja, stuur me dan een PM'eke.

Opmerking over de voorkant: is het nu /nl of /du of doet dat er nog niet toe voor uw pamflet; voor de rest: cool!
Ik zou zeggen, ik stuur er op met post? ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Als dat zou kunnen, zou ik u eeuwig dankbaar zijn. Indien ja, laat ik een postadres weten via PM'eke? K?

Zou een leuk beeld geven...  :D

Ereinion

Mooi en duidelijk, hoor.  :klap: Maar eigenlijk vind ik wel dat de zin over aantrekkingskracht bovenaan met staan. Dat is zeker wat alle aseksuelen bindt.

Wat zou je eigenlijk gaan doen met de folders als ze klaar zijn?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Ereinion op november 27, 2005, 09:29:28 PM
Wat zou je eigenlijk gaan doen met de folders als ze klaar zijn?
Rondsturen ;D. Per mail naar verschillende instanties die er mogelijk interesse in zouden hebben. Daarmee bedoel ik: mensen die regelmatig omgaan met andere mensen die met 1 of ander probleem zitten zoals geen interesse in sex. Die kunnen dan zelf eventueel afdrukken indien nodig.

Ik dacht er ook enkele af te drukken die we dan zelf kunnen verspreiden. Aantal afhankelijk van de kosten om te drukken en hoeveel geld ik kan missen ;D. En van hoeveel anderen eventueel bijdragen (hoeft natuurlijk niet ;)). Wat we kunnen krijgen voor welke prijs laat ik wel weten ^_^. Valt normaal best wel mee (ik heb in het verleden nog wel in grote aantallen dingen laten drukken ^_^).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Hoe minder kleuren we gebruiken hoe goedkoper het is. Zwart-wit is nog goedkoper, en ook wel mooi vind ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

Aseksueel én achromatisch!

:schater:


Tempesta

Mooi is tie! Ik ben wel fan van kleur, ik ga veel eerder dingen lezen/bekijken die in kleur zijn, maar ik snap dat dat misschien wat duur wordt. Wel jammer  :-\.