Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Webshops ace en visibilty-spullen

Gestart door Edewecht, november 08, 2015, 01:49:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Je kan bij DVC ook een eigen ontwerp uploaden, en zo moeilijk zijn de vlaggen over het algemeen niet. Ik heb er zelf ooit een poging gedaan bij DVC en heb het plaatje nog wat ik daarvoor wou gebruiken. Laat maar weten als je interesse hebt, dan email ik hem, hij is te groot om hier op het forum te zetten
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde


Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Ja hè,  vond ik ook  ;).... Zorg dat je niet al je geld uitgeeft Edewecht  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Ze hebben ook mooie zwarte (+regenboog) ringen  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Ohoh..... Dit gaat mensen geld kosten  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Oeh! Hebbon! Maar ze hebben mijn ringmaat niet :(
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Hi Nikkinda. Vandaag was ik bij het Kruidvat en daar hadden ze best veel soorten zwarte ringen. Weliswaar geen regenboog ringen, maar misschien kun je daar iets leuks vinden. Er waren ook grotere maten die om je middelvinger passen...
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Dankje Atlantis, ik ga eens kijken. Mijn huidige ace ring is kapot  :78: ik kan wel weer zo'n zelfde bestellen, maar wie weet heeft het kruitvat wat leuks. Ik heb juist een heel kleine ringmaat nodig (16mm middelvinger). Groot is vaak wel te vinden, kleiner niet.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

16 mm??? Maar dan hebben ze je maat wél. Heb net nog even gekeken. Zij hanteren andere maten!!

Kijk maar even:
https://fashion4lgbt.com/products/ring-rainbow-shine-x-black-carbon

Je moet dan bij het 4de fotootje kijken voor de ring maten en hoe je het opmeet. Jouw maat zit er zeker bij!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Ik heb maat 5 nodig en die is er niet (meer) voor de zwarte. Maar wie weet krijgen ze hem weer. Heel erg bedankt voor de tip in ieder geval, ik houd het in de gaten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Eerder in dit topic kwam DVC (Dokkumer Vlaggen Centrale) al voorbij. Buiten dat je daar zelf je ontwerp kan maken hebben ze tegenwoordig ook regenboogspullen kant en klaar in de webshop staan. Helemaal mooi is dat ze ook de ace vlag in de collectie hebben zitten :cheerleader:
https://www.dvc.nl/vlaggen/regenboog-vlaggen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler