Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Brengt een prostituee even rust?

Gestart door berkenbos, januari 05, 2016, 04:22:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

berkenbos

Heeft iemand van de partners van een asexueel ervaring met prostituees?
Mijn partner is volgens mij asexueel, maar wilt daar niet van weten. Ondertussen is enige vorm van intimiteit al bijna 2 jaar geleden.
Ik wil graag blijven vechten voor onze relatie, maar soms, als de frustratie zo hoog oploopt, denk ik wel eens of de prostitutie geen optie is om even verlichting te brengen.

Mijn bedoeling zou niet zijn om snel te vrijen, ook daarover heb al lang mijn hoofd kunnen breken. Ik las van iemand die erotische tantra-massasges aanbiedt. Zij omschrijft op haar website dat ze intens masseren afwisselt met ook stimulatie van de penis. Penetratie is louter optioneel.
Even los van het idee dat het een prostituee is en dat ik in een relatie zit, lijkt dit zo zalig. Het bezig kunnen zijn met elkaar en elkaars lichaam, focus op het tedere met ook aandacht voor het verdere sexuele.

Enerzijds verlang ik zo naar warmte en aanraking, anderzijds kan ik me niet inbeelden dat ik haar zou bedriegen, ik vrees dat ik mij zo schuldig zou voelen.
Een gewone massage is ook aanraking, wat nog gewoon binnen de aanvaarde normen valt, maar daar kan je niet op die manier van genieten, ook al blijft het boven de gordel.

Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaring, beleving, visie?

AceVentura

#1
Ik heb zelf geen ervaring, maar ik vind je gedachtengang niet vreemd.
In "gemengde" relaties (aseksueel met seksueel) zie je regelmatig voorbij komen dat de aseksueel het prima zou vinden als de seksuele partner "buiten de deur" zoekt wat de aseksueel hem/haar niet kan geven. Zo lang dat in overleg en met wederzijdse instemming gebeurd lijkt mij daar ook niets mis mee.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Ik ben het helemaal met AceVentura eens.

dutchboy66

Dag.

Ik ben nog nooit naar een prostituee geweest, maar ga wel eens naar een massage-mevrouw.
Het is echt een opluchting en je kan er dan weer even tegen.

voor verdere info maar even een pb.

Kees