Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

13 februari 13:00, meeting in voorburg

Gestart door AceVentura, januari 10, 2016, 03:27:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

De vorige meeting in Voorburg is goed bevallen dus ik wil daar graag een vervolg aan geven.

Tijdstip:Zaterdag 13 februari 2016, 13:00-17:00
Locatie: YinYangBalance in Voorburg, http://www.yinyangbalance.nl
Op de kaart: http://www.openstreetmap.org/#map=18/52.07653/4.33991
Aanbellen: Als je aankomt gebruik dan de middelste bel, daar staat mogelijk (nog) geen YinYangBalance bij, maar is wel de juiste bel voor de ruimte waar we zitten.
Wat gaan we doen: Praten, ervaringen delen, het gezellig maken :) Ideeën zijn uiteraard welkom  ;D
Aanmelden: Laat het even weten in een antwoord op dit bericht als je interesse hebt zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten.

Na afloop kunnen we eventueel wat gaan eten bij een van de nabij gelegen restaurants:
Het Spinnewiel: http://www.hetspinnewiel.com/ of Chinees/Indisch restaurant Hashi: http://www.hashi-denhaag.nl/

Uiteraard hebben we net zoals vorige keer ook wat spulletjes nodig (tafel, bekers, thee/koffie/frisdrank en  :cake: ), laat even weten als je bereid bent wat mee te nemen.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Ligt eraan of ik vrij heb, zo ja heb ik wel interesse.
12-1-2015 <3 MarkA

Zeester

Hoi, ik wil graag komen  :) Zal sap en (plastic) bekers meenemen. Om 16.00 ga ik naar een andere afspraak; ik eet dus 's avonds niet mee. Maar tot die tijd lijkt het me leuk om quality time met jullie door te brengen  :cake:

Edewecht

Citaat van: AceVentura op januari 10, 2016, 03:27:23 PM

Aanbellen: Als je aankomt gebruik dan de middelste bel, daar staat mogelijk (nog) geen YinYangBalance bij, maar is wel de juiste bel voor de ruimte waar we zitten.


En anders plakken we met een pleister er wel weer een papiertje bij: 'AVEN'.  ;D

CiteerUiteraard hebben we net zoals vorige keer ook wat spulletjes nodig (tafel, bekers, thee/koffie/frisdrank en cake ), laat even weten als je bereid bent wat mee te nemen.

Van vorige keren heb ik nog bekers, schaaltjes en bordjes. Er is een waterkoker. Ik kan me herinneren dat er voor koffie alleen een senseo-apparaat staat, dus als iemand pads mee wil nemen? Dan neem ik thee, theepotten en zoutjes mee. En lepeltjes. En pleisters  ;D

:cake: en andere zoetigheid laat ik aan anderen over.

Voorbehoud: mocht het te hevig winteren  :geezer: , dan kom ik niet.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Natascha

Ik wil zo graag, maar net dat weekend zit flink vol.
Kunnen we al meteen kijken naar de volgende datum =D
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Natascha

Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

AceVentura

6 februari leek me wat te dicht op de meeting in Nijmegen (30 januari), sommige leden willen beiden bijeenkomsten bijwonen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op januari 11, 2016, 07:05:01 PM
6 februari leek me wat te dicht op de meeting in Nijmegen (30 januari), sommige leden willen beiden bijeenkomsten bijwonen.

Wijs!  :ange:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Melissa

Het lijkt mij ook leuk om te komen! Ik kan wel chips en frisdrank meenemen  :)

monochrome

Ik wil er ook graag bij zijn ;D Ik woon niet erg ver weg, dus misschien bak ik zelf wel koekjes/taart als dat succesvol is... Mocht dat niet lukken dan koop ik wel wat zoetigheid :D
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

AceVentura

Leuk, zo hebben wel al een aardig groepje bij elkaar  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Speaker

Ik ben ook weer geïnteresseerd  ;D. Ik neem denk ik wel borrelnootjes mee.

lisalaura

Wat moet ik me voorstellen bij zo'n meeting? Is het een soort vergadering? Een lezing? Of gaan we gewoon met z'n allen taart eten?

AceVentura

Meestal bestaan de meeting uit een kringgesprek over wat we op dat moment interessant vinden en gezelligheid. Als je specifieke ideeën hebt kunnen we altijd nog kijken of we daar wat mee kunnen, 13 februari is nog redelijk ver weg.

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Met de versnaperingen zit het wel goed volgens mij:
- Zeester: sap en bekers
- Edewecht: thee. theepotten, zoutjes, lepels en pleisters :)
- Melissa: chips en frisdrank
- Monochrome: (zelf gebakken) zoetigheid
- Speaker: borrelnootjes
Mocht het toch niet lukken, laat het dan tijdig weten, dan kunnen we nog wat anders regelen.

Enige wat we nog nodig hebben is een tafel. Er staat een klein tafeltje bij YanYangBalance maar een iets grotere variant zou handig zijn :) Zelf heb ik geen tafel die ik mee kan nemen, iemand anders misschien ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler