Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

13 februari 13:00, meeting in voorburg

Gestart door AceVentura, januari 10, 2016, 03:27:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melissa


Melissa

Ik moet omreizen dus het duurt nog wat langer  :(

Edewecht

Citaat van: lisalaura op februari 13, 2016, 12:44:19 PM

Deze bijeenkomst gaat het niet worden voor mij, misschien volgende keer.


Prima. Bedankt dat je het even hebt gemeld.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

#48
10 deelnemers deze keer. Geslaagde middag. Veel uitgewisseld, gehoord, verteld, gelachen.

(  :P We kwamen met armen vol knabbels en zoutjes binnen, en gingen met armen vol zoutjes en knabbels weer weg. Alleen de zelfgebakken :cake: van Monochrome ging op, natuurlijk!)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

monochrome

Het was zeker een geslaagde middag, en avond! :)

En fijn dat de cake goed is bevallen ;D
If you are not here, there is no meaning at all.
Warm days and new meetings; everything is just junk, all I want is you.
Fate is such a terribly fragile thing.

If we meet again, I will give you this ring.
Someday if we meet again, I will not leave you. Ever.

AceVentura

We hadden inderdaad niet zo overdreven veel eten als vorige keer, maar nog steeds meer dan we nodig hadden  :schater:

Wat mij betreft ook weer een geslaagde dag. We zijn volgens mij toch door alle vragen heen gekomen en toen hadden we nog steeds tijd over  :o
Misschien is het een idee om voor een volgende keer kaartjes te maken die we op tafel neer kunnen leggen, iedereen die wil kan dan een vraagkaartje pakken en die in de groep gooien (de vraag natuurlijk, niet het kaartje  ;D ). We zouden dan verschillende categorieën vragen kunnen maken zoals simpele vragen om elkaar een beetje te leren kennen als "Wat zijn je hobby's ?" of "wat voor muziek luister je graag ?", daarnaast kunnen we nog specifieke vragen over aseksualiteit maken.
We hebben het ook nog even gehad over de volgende keer met het idee om dan iets te gaan doen ipv. met elkaar te praten, hopelijk gaat dat ook nog lukken.

Naderhand zijn we met 7 gaan eten bij het Spinnewiel, dat was ook erg gezellig en goed bevallen, en daar zijn we ca. 19:30 weg gegaan.

Helaas geen foto's deze keer, ten minste, niet zo ver ik weet  ...  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Gudrun

Ook ik heb het erg naar mijn zin gehad. Ik had het tijdens de meeting over een korte film met 2 aseksuele personages: Farblos. Hier is de link: https://www.youtube.com/watch?v=YN9WU-riZlg
Even op de ondertitelingsknop drukken, en je hebt een Engelstalige ondertiteling.

Hilde

Leuk om te lezen dat het zo geslaagd was! Mooie opkomst ook, voor een kringgesprek. :)