Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

Sorry Hugo, was een tijd niet op het forum. Maar Aceventura heeft je al van een prima antwoord voorzien!

Hilde

Ik had zin in het maken van een lijst met data  :)

*Komende Queer aan Zee borrels en activiteiten*

Zondag 14-1 14u Queer aan Zee goes Tamara
Filmhuis Den Haag, Spui 191, 2511 BN Den Haag

Zaterdag 27-1 16u Queer aan Zee Nieuwjaarsborrel
Café de BieB, Veenkade 7-9, 2513 EE Den Haag

Overige Queer aan Zee borrels in 2018 (onder voorbehoud):
– zaterdag 24 februari
– zaterdag 31 maart
– zaterdag 28 april
– zaterdag 26 mei
– zaterdag 30 juni
– zaterdag 28 juli
– zaterdag 25 augustus
– zaterdag 29 september
– zaterdag 27 oktober
– zaterdag 24 november
– zaterdag 15 december (let op: gewijzigde datum vanwege Kerstmis)

Kijk voor de meest up-to-date data op de pagina Wat is Queer aan Zee

Edewecht

Hoera, een lijstje. Heerlijk! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Hilde

Daarbij komt nog dat een commerciele partij in Den Haag, op initiatief van een politieke partij, de eerste The Hague Canal Pride wil organiseren op zondag 10 juni 2018.

Er gaan stemmen op voor het organiseren van een Queer aan Zee boot... Helaas weet nog niemand het belangrijkste antwoord op de vraag hoe dan?

Er is alleen een informatie pagina op Facebook.

AceVentura

#139
Goed bezig Hilde  :klap:

Bedankt voor alle info. En een Queer aan Zee boot op de The Hague Canal Pride .... dat klinkt wel erg leuk. Het lastigste lijkt me de vraag "Hoe kom je aan een boot ?", als je die eenmaal hebt zijn er denk ik genoeg creatievelingen binnen QaZ om er wat leuks van te maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Over enkele weken is het weer zo ver en is er weer een nieuwe Queer aan Zee borrel  :cheerleader:
Het is de eerste van 2018, dus een echte nieuwjaarsborrel  ;D

De volledige aankondiging kan je hier terug vinden:
https://queeraanzee.wordpress.com/2018/01/01/goed-voornemen-naar-de-queer-aan-zee-nieuwjaarsborrel-op-27-januari/

Zijn er nog meer liefhebbers voor een gezellige avond ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Mensen, ik zoek een asexual pride tafelvlaggetje voor, jawel, op tafel bij Queer aan Zee. Waar kan ik in Nederland of Europa er een krijgen?

Ik ben benieuwd naar tips! Alvast hartelijk dank!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Hilde

Dankjewel Edewecht, ik ga de link volgen!

Hilde

Nieuwe Queer aan Zee borrel in aantocht!

Wil je nieuwe mensen leren kennen? En ben je toevallig a / bi / panseksueel, transgender, queer, lesbisch, homo of heb je een intersekse conditie? Kom dan gezellig naar Queer aan Zee!

Onze eerstvolgende borrel houden we zaterdag 24 februari vanaf 16.00 uur in Café de BieB, Veenkade 7-9, 2513 EE Den Haag.

Entree gratis, drankjes en hapjes moeten worden betaald.

De volgende Queer aan Zee borrel is op zaterdag 31 maart 2018.

Fifi

Ik blijf het jammer vinden dat het op zaterdag wordt gehouden. Ik moet dan altijd werken. Verder heb ik in de regio Rotterdam-Den Haag nog niets gezien van activiteiten waar ik gelijkgestemden kan vinden.
Ik zie wel dat er een datum is die valt in mijn zomervakantie. Misschien dat dat zou kunnen lukken. Moet ik wel nog wat moed verzamelen, haha.  ;D

AceVentura

Een andere dag dan zaterdag zal het denk ik niet snel worden. Ik weet niet hoe laat je klaar bent op je werk, maar voel je vrij om later aan te schuiven, je mag in- en uitlopen wanneer je wilt. Over het algemeen zijn we wel langer aanwezig dan in de aankondiging staat, soms tot 22:00, soms tot over 12'en.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

In 2016 heb ik een paar keer een activiteit in combinatie met een bezoek aan Queer aan Zee gedaan, met de verwachting dat het eind maart het weer wat beter geschikt is lijkt het me leuk om weer iets te gaan doen. Wat we zouden kunnen doen is bijvoorbeeld naar een tentoonstelling van Escher (https://www.escherinhetpaleis.nl/), het Mauritshuis (https://www.mauritshuis.nl) of het Panorama Mesdag (http://www.panorama-mesdag.nl/).

Is daar interesse voor ? Of hebben jullie andere leuke ideeën ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Zeester

Ben eind maart wel in voor tentoonstelling over Escher en dan daarna de QaZ borrel. :cheerleader: 

H@nn@h

Ja, de tentoonstelling over Escher lijkt mij ook leuk!

Mijn planning voor volgende week ligt nog niet helemaal vast, maar ik wil proberen om tijd te maken voor de borrel op zaterdag. Komen er nog meer van jullie de 24e?