Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Mijn reisbudget is een beetje op voor deze maand, hopelijk een volgende keer  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Goh! Zou zo maar eens kunnen dat ik deze keer ga. Heb er wel zin in en ben er nieuwsgierig naar en dat is nieuw voor me. Meestal wordt ik al heel ongemakkelijk bij de gedachte naar een alfabetbijeenkomst of zoiets te gaan. Moet niet gekker worden...
Anders goed is ook goed

AceVentura

Leuk Bubble :cheerleader:
Waarschijnlijk weet ik morgen of ik er bij kan zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik weet inmiddels ook dat ik er bij kan zijn :cheerleader:
@Bubble als je dat leuk vind kunnen we elkaar daar (of daar voor al) opzoeken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Citaat van: AceVentura op januari 21, 2019, 02:13:58 PM
Ik weet inmiddels ook dat ik er bij kan zijn :cheerleader:
@Bubble als je dat leuk vind kunnen we elkaar daar (of daar voor al) opzoeken.

:cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:
Dat vind ik inderdaad leuk.
Anders goed is ook goed

Atlantis

Van hoe laat tot hoe laat zijn jullie daar AceVentura en Bubble? Ik moet die zaterdag nog t één en ander doen, maar misschien heb ik na 19.00 hr wel even een gaatje...
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Ik zal er waarschijnlijk om 16:00 zijn, en daarvoor ben ik waarschijnlijk al in de buurt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Oeps. Dat is al vroeg  :(. Hopelijk zijn jullie er nog na 19.00 hr. Kan ik jou dan eventueel bellen op het nummer van onze vorige meeting? Ik vind t namelijk wel leuk als jullie er nog zijn....
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Als het net zo gezellig is als andere QaZ meetings (en ik zie geen reden waarom dat niet zo zou zijn) ben ik er tot ver na 19:00 ;D
Je kan me uiteraard bellen op het nummer wat je van me hebt. Mocht er binnen veel herrie zijn dan wil het wel eens gebeuren dat ik m'n telefoon niet hoor, gewoon blijven proberen zou ik zeggen :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Haha. De aanhouder wint dan toch. Ik ga het proberen. Als t echt zo leuk is als jij zegt, dan moet ik mijn blik maar eens gaan verruimen  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Was erg gezellig,  gisteravond. Samen met AceVentura en Bubble waren we geloof ik de laatsten die zo'n beetje vertrokken. Ben benieuwd of het lukt de foto's te plaatsen AceVentura   :D
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

#176
Het was echt een super leuke dag gisteren :cheerleader:

'smiddags hebben Bubble en ik Den Haag onveilig gemaakt ;D Als ware toeristen zijn we langs het binnenhof, de 2e kamer (we konden helaas niet naar binnen), het vredespaleis, paleis noordeinde en diverse winkels gegaan.

Rond 4 uur waren we op de locatie van de nieuwjaarsborrel. Waarschijnlijk was het niet bewust zo gekozen want er werd niets over gezegd, maar in het kader van de nashville verklaring vond ik het symbolisch wel mooi dat het in een kerkgebouw was. Er waren twee ruimtes, eentje met harde muziek waar gedanst kon worden, en een tweede ruimte waar de muziek een stuk zachter was waar je goed de gelegenheid had om te praten.
Langzaamaan werd het drukker en toen was het tijd voor het "formele" deel van de avond. Enkele personen hebben wat verteld en vooral hun dank uitgesproken naar de gezamenlijke organisaties die dit mogelijk gemaakt hebben. Ook wethouder Bert van Alphen (Sociale Zaken) was even aanwezig, en is een foto gemaakt voor de AD Haagse Courant die we maandag of dinsdag kunnen verwachten.
Eten en drinken was dit keer gratis (er werd gevraagd om een vrijwillige donatie), en extra bijzonder. Met gerechten en snacks uit diverse landen was het eten net zo divers als de mensen die er waren. Het was leuk om zo'n divers gezelschap (in alle vormen van diversiteit) bij elkaar te zien.

Iets later schoof ook Atlantis aan en hebben we nog even gezellig met z'n drieën zitten praten over vanalles en nogwat. Rond 21:00 was het echt afgelopen en werd het steeds rustiger en zijn wij zelf uiteindelijk ook weggegaan richting centraal station waar we na een afscheid ieder onze eigen weg gingen.

Aan de foto word nog gewerkt dus die houden jullie tegoed ;D
@atlantis: Zou je hem nog een keer kunnen mailen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Het was echt een leuke dag. Ik heb nog de blaren op mijn voeten (kwestie van onhandige combinatie van bepaalde sokken met schoenen). Ace heeft zelfs cake-ijs op ( of is dat cake-ace)!

Ook een interessante avond, waarin de nadruk voor mij totaal niet leek te liggen in de lettervermicellie-soep maar gewoon in een gezellig samenzijn Ik was wel blij dat Ace er ook bij was want ik kan me in nieuwe gezelschappen (zeker grote) sociaal erg onhandig voelen en het daarmee ook worden. Maar allebei wel gewoon onze eigen gang gegaan. Toen 'Atje'  :P erbij kwam hebben we met zijn drieën weer mooie gespreksonderwerpen de revue laten passeren, die weer stof tot nadenken en ruimte tot inzicht geven.
Anders goed is ook goed

Atlantis

Citaat van: Bubble op januari 27, 2019, 01:11:33 PM
Toen 'Atje'?  :P erbij kwam hebben we met zijn drieën weer mooie gespreksonderwerpen de revue laten passeren, die weer stof tot nadenken en ruimte tot inzicht geven.
Whahaha, Atje  :schater: Ben blij dat ik geweest ben. Zit nu nog na te grijnzen  ;)
Btw, de foto's zijn weer verstuurd Ace. Als je wilt dat ik een kleiner formaat stuur, kan dat ook hoor  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Het versturen van de foto is gelukt :cheerleader:

Ik had hem net hier neergezet, dat is natuurlijk niet de bedoeling :bloos:
Hij staat nu hier: http://du.asexuality.org/index.php?topic=2093.msg166341#msg166341
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler