Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

Of naar Brouwerij Scheveningen voor een proeverij.

Maar dat is misschien iets te veel alcoholdragend  :D

Edewecht

;D
De volgorde in het arrangement zou me iets te ingewikkeld kunnen zijn:
1. De zee op
2. Groen van zeeziekte terug
3. Bier proeven
???
4. Naar huis rijden >:D
;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jan H

Ik ben een poosje niet op het forum geweest en zie nu dat er 8 april gewandeld word, maar de pride walk is 20 juni. Dus ik vraag mij af wat word er gewandeld op 8 april met de Queer aan zee groep of anders? Als het gezellig word wil ik wel naar den haag toe komen. ;)

AceVentura

#93
De wandeling op 8 april is wat anders dan de Pride Walk The Hague. De wandeling op 8 april is voor zover ik weet een samenwerking tussen Queer aan Zee en PURRR (organisatie die zich richt op lesbische dames), details heb ik helaas niet beschikbaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

#94
:cheerleader: Dit zijn de komende Queer aan Zee events:

- zaterdag 8 april Queer aan Zee wandelt van Delft naar Pijnacker/Zoetermeer - OV stapper Bieslandse Bos
- zaterdag 29 april Queer aan Zee borrel

- zaterdag 27 mei Queer aan Zee borrel (meer informatie volgt)

- zaterdag 8 juni Queer aan Zee joins PURRR & Sara Kroos - Zonder verdoving
- zaterdag 10 juni Queer aan Zee joins Pride Walk The Hague
- zaterdag 24 juni Queer aan Zee joins HHZV Plons, Noorderstrand Scheveningen (meer informatie volgt)

AceVentura

Inmiddels staat de aankondiging van de volgende borrel op 29 april ook op de website:
https://queeraanzee.wordpress.com/2017/04/05/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-29-april/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Wie zijn er allemaal geïnteresseerd om morgen mee te gaan wandelen ? Ik ben nog niet 100% zeker maar denk wel dat ik ga (OV is nogal onhandig om van hier naar Delft te komen dus zit nog even te puzzelen).
We verzamelen morgen rond 11:00 op Station Delft bij de hoofdingang. Er is voldoende horeca langs de route om af en toe even te pauzeren  ::)

@JanH: Het beginpunt van de wandeling is Station Delft, je hoeft dus niet naar Den Haag te komen ;D Scheelt voor jou waarschijnlijk ook weer een stukje reistijd  ;D

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op april 07, 2017, 05:16:16 PM

Wie zijn er allemaal geïnteresseerd om morgen mee te gaan wandelen ?


Haha, ben wel geïnteresseerd, maar zit met een luxe-probleem: liefst twee andere bezigheden dit weekend waaruit ik kon kiezen.
a. Workshop van Mannenwerk
b. Zweethutceremonie voor homomannen.
Ik heb gekozen voor de zweethutceremonie.

(Nou weten jullie ongeveer waar ik uithang... ;) )

Ik wens jullie veel plezier met de wandeling! Het weer werkt in ieder geval mee :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat klinkt erg bijzonder Edewecht, een Zweethutceremonie voor homomannen, veel plezier  :klap:  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Vandaag was wandeldag en het is echt een super leuke dag geworden.

We begonnen met de geplande wandeling om 11:00 in Delft, we waren uiteindelijk met z'n 7'en. We begonnen in de stad en zijn door het centrum via de oude en de nieuwe kerk naar Delftse Hout gegaan (bij de ikea in de buurt). Delft kende ik nog niet zo goed, en Delftse Hout was voor mij ook al zeker meer dan 15 jaar terug, dus het was leuk om alles weer eens gezien te hebben en ik heb ook een hoop mooie en leuke plekjes in delft gezien. In Delftse Hout hebben we ook ergens een pauze gehouden, uiteraard met  :cake: ;D
Daarna ging de reis verder en zijn we doorgelopen tot Pijnacker, dat was een mooie omgeving waar het fijn lopen was. In Pijnacker zijn we uiteindelijk rond 15:00 met de metro terug naar Den Haag gegaan. Het was een erg mooie wandeling, zo'n mooie omgeving verwacht je eigenlijk niet in zo'n stadse omgeving. Gedurende de wandeling hebben we ook leuke en mooie gesprekken gehad over vanalles en nogwat, van de omgeving tot LGBT gerelateerde dingen.

Gedurende de wandeling waren er enkele deelnemers die aangeven 'smiddags naar de Hand in Hand wandeling te willen gaan die door het COC georganiseerd was, uiteindelijk hebben we met de hele groep mee gelopen. Dat was erg leuk om te doen en voor mij voor het eerst dat ik in een wat groter LGBT evenement mee deed, en wat een goed gevoel is dat met zo'n grote community. Er was een hoop aandacht voor vanuit de regionale omroep en de stoet trok een hoop bekijks. Sommige mensen langs de route begonnen spontaan de klappen  :cheerleader: Aan het einde was er een goede toespraak en zong een homo koor "Mad World".
De reportage van de regionale omroep is hier te zien: http://www.omroepwest.nl/nieuws/3392593/Kippenvel-bij-mars-rond-anti-homogeweld-in-Haagse-binnenstad
Wie denkt mij te herkennen op de achtergrond in het filmpje en op 1 van de foto's: Dat klopt  ;D

Daarna zijn we nog bij een lokale horeca gelegenheid wat gaan eten en drinken en hebben we de dag leuk afgerond. Nu thuis staat de stappenteller op ruim 24000 dus nu zijn m'n voeten wel aan rust toe  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde


AceVentura

Gisteren was weer de maandelijkse Queer aan Zee borrel ins cheveningen. Het was leuk dat ik niet de enige aseksueel was  :klap:

In het begin hebben we nog even met de jassen aan buiten kunnen zitten, en tegen half zeven werd dat toch wat te fris en zijn we binnen gaan zitten in ons "eigen" plekje binnen het eetcafé. De groep was weer lekker divers en de gesprekken waren net zo divers als de groep  ;D Al met al was een gezellige club en een leuke avond  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

#102
Komende zaterdag is het weer zo ver: De Queer aan Zee borrel  :cheerleader:

We zitten deze keer op een andere locatie, namelijk bij Café de BieB in Den Haag: http://cafedebieb.com/
Op de kaart ligt dat hier: http://www.openstreetmap.org/#map=19/52.07994/4.30257
Het weer belooft ook goed mee te werken dus dan kunnen we nog fijn buiten zitten ook  :cheerleader:
De volledige aankondiging kan je hier vinden: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/05/22/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-27-mei/
Er zijn diverse trams en parkeergarages in de buurt, dus met de bereikbaarheid moet het goed komen denk ik  :)

Ik ga er zeker naartoe, wie gaan er nog meer ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Met een goed gevoel kijk ik terug op Queer aan Zee van 27 mei. We zaten heerlijk buiten op het terras, eerst in de schaduw, daarna een beetje in de zon.

We praatten over hoe we met QaZ zichtbaar kunt zijn op een ludieke manier in een Pride, uitgaan, wat er allemaal aan queer events te doen is in Den Haag en ver daarbuiten (UK!), roze ouderschap, zingen in een koor, Roze Règâhs, theater maken, TranScreen, een nieuwe woning vinden, levensdromen, opleidingsstress, de herkenbaarheid van een zwarte ring, solliciteren als non binary persoon en veel, veel meer.

Er waren in totaal 15 mensen maar met deze leuke, nieuwe locatie krijgen we in de toekomst vast meer aanloop.

Reacties van anderen op de locatie:
'Ik ben wel blij dat jullie nu in het centrum van den Haag zitten. Is voor mij een stuk dichterbij.'
'Ik vind de nieuwe locatie prima.'
'Op zich prima, alleen qua grotere groep; dan nog tafel? Aardige bediening.'
'Wat ziet Café de Bieb er leuk en gezellig uit.'
'Goede locatie, de BieB!'

Komende borrels

De eerstvolgende Queer aan Zee borrel is op zaterdag 24 juni vanaf 16.00 uur in www.cafedebieb.com. Dan is het ook Roze Zaterdag in Den Bosch en Oss, maar we laten deze doorgaan.

Ook in juli (29 juli) en augustus (26 augustus) laten we de borrel doorgaan. Juist in de vakantie hoeft het niet per se rustiger te zijn. Maar de juli en augustus datums zijn nog wel onder voorbehoud van wijzigingen.


Queer aan Zee ::: borrel in Den Haag voor biseksuele, panseksuele, transgender, queer, aseksuele, lesbische & homoseksuele mensen en/of mensen met een intersekse conditie.

Edewecht

Ik kom graag een keer kijken in de nieuwe locatie :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)