Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Reken voorlopig niet op mij. Ik zou graag willen, maar in de wintermaanden ligt Scheveningen nu eenmaal verder van Emmen dan in de zomer :P. Bovendien ben ik komende weken druk aan de studie en moet ik ff gedisciplineerd :flic: doorblokken.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :schater:

* AceVentura is nu wel nieuwsgierig naar wat voor studie Edewecht aan het doen is
Succes met de studie in ieder geval en ter compensatie alvast wat  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Dankjewel, Ace. Ik ben bezig met theorie voor vrachtwagenrijbewijs plus alles wat daar tegenwoordig bij komt kijken...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Voor vrachtwagen heb ik geen ervaring, maar als dat dezelfde lijn volgt als voor een personenauto dan is dat ook steeds lastiger geworden inderdaad. Zeker de moeite waard om er goed voor te gaan zitten. Succes !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

#64
Edewecht, ik vind het sowieso al super dat je helemaal vanuit Emmen naar Queer aan Zee bent gekomen. Succes met het behalen van het diploma voor vrachtwagenchauffeur!

AceVentura

Zaterdag was weer een geslaagde borrel. Het was wat rustiger dan anders, waarschijnlijk vanwege een ander weekend en de aankomende kerst, en het was zeker gezellig. Het blijft leuk om "buiten m'n eigen hokje" te blijven kijken en zo elke keer wat nieuws te leren. Van twee nieuwe bezoekers kreeg ik letterlijk zo'n reactie  :o toen ik over aseksualiteit begon  ;D Die reactie was uit nieuwsgierigheid en zeker positief  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Het een heerlijke Queer aan Zee borrel op 17 december! Ongecompliceerd ontspannend, leuke mensen die ik al kende en fijne, nieuwe bezoekers.

Niet meteen druk maar, en dat is best ongebruikelijk, er kwamen nog verrassend veel mensen laat binnen; na half acht. Die maakten de groep nog mooier, completer. In totaal zijn er zo'n 15 bezoekers geweest.

Ik geniet nog na van de gesprekken en het heerlijke eten en drinken in eetcafé de Maatschappij; diamanthaas, warme chocomel met slagroom, Glüwein...  :P

@AceVentura Ik denk inderdaad dat jij voor sommigen wel eens regelmatig de eerst aseksuele persoon bent, die ze ontmoeten, spreken en gewoon als mens kunnen leren kennen, voor wie in principe geen vraag daarover te gek is, wel binnen de lijnen van fatsoen. Wat dit betreft is Queer aan Zee een goede gelegenheid om je beeld bij te stellen over alle identiteiten binnen de doelgroep LGBT + QIAP en daarbuiten.

AceVentura

@Hilde: Ik ben me er van bewust dat ik voor de meesten de eerste aseksueel zijn die ze wat uitgebreider over het onderwerp kunnen spreken. Meestal volgt er ook wel een reactie en wat vragen, en deze keer was het wel erg enthousiast  ;D
De twee personen voor wie het nieuw was zaken in de bioscoopstoelen, ik op een kruk daar tegenover. Toen in begon te vertellen zaten ze nog relaxt achterover in de stoel, toen ik de zin "ik ben aseksueel" had uitgesproken zaten ze ineens wel heel erg voorover ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Queer aan Zee: met het verhaal op de tong op het puntje van je stoel. :cheerleader:

AceVentura

Over iets meer dan twee weken is het alweer zo ver: De Queer aan Zee nieuwjaarsborrel !
De volledige aankondiging staat hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/01/09/uitnodiging-queer-aan-zee-borrel-zaterdag-28-januari/

Wie zijn er van plan te gaan? Voor mijzelf is het nog even onzeker of ik kan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik weet inmiddels zeker dat ik bij de borrel aanwezig zal zijn  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Nice! Nog meer gegadigden???  :cheerleader:

Anthea

Dat lijkt een heel gezellig borrel te zijn en ik wou dat ik er mee zou kunnen doen, maar helaas kan dat niet. ._.
Ik vind deze acitviteiten echt een goede idee om andere aseksuelen te ontmoeten en samen wat plezier te hebben. :) Bijzonder zou het me bevallen samen met andere Aces naar het theater of naar de bioscoop te gaan - in onze Duitse AVEN-gemeenschap heb ik nog niet van zulke activiteiten gelezen; er zijn alleen maar borrels of wandeltochten die soms worden georganiseerd.

AceVentura

Bedenk wel dat Queer aan Zee gericht is op de hele LGBT-lettersoep. Als aseksuelen zijn we (of moet ik zeggen 'ik'  ::) ) in de minderheid, dus als je specifiek met aseksuelen wil praten is het misschien niet de beste gelegenheid. Uiteraard maakt dat het niet minder gezellig   ;D

Samen naar theater of bioscoop gaan is zeker een leuk idee.  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler