Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anthea

Citaat van: AceVentura op januari 21, 2017, 08:46:31 AM
Bedenk wel dat Queer aan Zee gericht is op de hele LGBT-lettersoep. Als aseksuelen zijn we (of moet ik zeggen 'ik'?  ::) ) in de minderheid, dus als je specifiek met aseksuelen wil praten is het misschien niet de beste gelegenheid. Uiteraard maakt dat het niet minder gezellig?  ? ;D

Samen naar theater of bioscoop gaan is zeker een leuk idee.?  :cheerleader:


Hm ja, dat klopt. >.> We zouden ons eigen Queer aan Zee (alleen met aseksuelen) moeten organiseren.  ;D

AceVentura

We hebben af en toe wel eens bijeenkomsten voor alleen aseksuelen.

Je bent net nieuw, en als je je daar comfortabel genoeg bij voelt mag je uiteraard zelf ook wat organiseren. Kies een datum en een locatie en je merkt vanzelf wie er komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Anthea

Citaat van: AceVentura op januari 22, 2017, 10:10:18 AM
We hebben af en toe wel eens bijeenkomsten voor alleen aseksuelen.

Je bent net nieuw, en als je je daar comfortabel genoeg bij voelt mag je uiteraard zelf ook wat organiseren. Kies een datum en een locatie en je merkt vanzelf wie er komen.


Zodra ik in staat ben om Nederlands vloeiend te spreken en weer naar Nederland toe zal gaan, zal ik misschien een bijeenkomst organiseren.  :)

Jan H

as zaterdag 28 jan was de borrel toch, ik heb wel zin om dan te komen, en een film erbij pakken vind ik ook prima. Wie ook gaat en meewil laat het even weten.

AceVentura

Klopt Jan, de borrel is zaterdag 28 januari vanaf 16:00 in eetcafe De Maatschappij in Scheveningen.
Voor de zekerheid: Vanuit mij of Queer aan Zee is er nu niets met een film geregeld, uiteraard ben je vrij om dat alsnog te doen. Voor mij gaat het niet lukken want ik heb al een superdruk weekend  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren was weer een gezellige borrel met een goede opkomst en een leuke diversiteit. Jan was er ook dus ik was deze keer niet de enige aseksueel  :cheerleader:
Jan en ik hebben veel zitten praten en hebben elkaar zo een beetje beter leren kennen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Het was inderdaad een gezellige borrel, best veel besproken inderdaad en ook de tijd was omgevlogen voordat je het wist :)

Hilde

Leuk om te lezen, Jan! Ik herkende je gezicht van de grote groep A's die er eerder was, na het uitje dat Aceventura op Scheveningen had georganiseerd. Ik was alleen je naam vergeten. Graag tot een volgende keer :cake:.

AceVentura

Over iets minder dan 2 weken is het alweer zo ver, de Queer aan Zee borrel op 25 februari  :cheerleader:

Voor zover mijn glazen bol nu toelaat ziet het er uit dat ik er in ieder geval bij zal zijn, wie is er nog meer van plan te gaan ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Inmiddels staat de aankondiging ook op de website: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/02/17/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-25-februari/

Helaas had mijn glazen bol het deze keer toch fout en kan ik zelf helaas niet bij de borrel aanwezig zijn  :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Zaterdag 25 maart - dit is morgen al! - is er weer een Queer aan Zee borrel. Vanaf 16.00 uur vind je ons in eetcafé De Maatschappij, Keizerstraat 67 Scheveningen. Heb je ook zin om er even tussenuit te zijn en onverwachte gesprekken te voeren met mooie mensen? Daar loop je namelijk kans op bij Queer aan Zee  :cheerleader:

We hebben deze lente allerlei uitstapjes op het programma. Zo gaan we wandelen op zaterdag 8 april (aankondiging volgt) en meelopen met de Pride Walk The Hague. We zijn meer buiten de kroeg te vinden dan erin. Houd de website in de gaten!

Maar eerst: de borrel.

Briggy

He chips, ik wil echt een keer langs, maar morgen gaan we naar mijn ouders. En ik heb alleen doordeweeks gratis ov :)

In ieder geval veel plezier morgen!
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Ik zal zelf ook aanwezig zijn bij de borrel, eerder op de dag zal ik nog een interview hebben van 1 van de oproepen die hier gedaan is.  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op maart 24, 2017, 04:51:12 PM

(...) eerder op de dag zal ik nog een interview hebben van 1 van de oproepen die hier gedaan is.?  :cheerleader:


Ghe ghe... dan weet ik wie jij spreekt. Ik ben afgelopen zaterdag door haar geïnterviewd. (Ssst! Strikte privacy! :flic: )




Ik wil graag weer eens naar de Queerborrel komen, maar ja, zoveel te doen.... :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Sssst Edewecht  ;D

't is voor jou ook een hele tocht om voor een middag/avondje lol even naar Scheveningen te komen. Ik zou het zeker leuk vinden als je weer eens langs komt, en uiteraard is er ook begrip als dat niet gaat.

Dan niet zo zeer voor deze maand maar voor volgende maand(den):
Vorig jaar heb ik een paar keer een uitje in (de buurt van) Scheveningen gecombineerd met een bezoek aan de Queer aan Zee borrel, is er interesse om dat dit jaar weer te doen?
Uitjes waar ik dan aan denk zijn:
Beelden aan Zee, ligt direct aan de boulevard: http://www.beeldenaanzee.nl
Muzee Scheveningen, ligt iets verder weg, ik schat 10-15 min. lopen vanaf het stand: https://www.muzeescheveningen.nl/
Zijn er misschien nog andere ideeën?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler