Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Bedankt voor je verslagje Hilde, het was zeker een geslaagde borrel op een geslaagde locatie.
* AceVentura kijkt alvast uit naar de volgende borrel
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Speaker

Ik was van plan om dit keer ook te gaan, maar ik ga toevallige naar Roze Zaterdag :schater:. Misschien dat als ik terug ben in Den Haag, ik nog hoi kom zeggen. (Tot hoe laat duurt het meestal?)

AceVentura

We hebben niet echt een vaste eindtijd, tussen 20:00-22:00 zullen de meesten langzaamaan weggaan, een enkeling blijft soms tot 23:00 of later. Kom gewoon langs als het niet te ver uit de route is, dan merk je vanzelf of we er nog zijn.
Gezien het weer van de laatste dagen gok ik dat we buiten zullen zitten  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De volgende Queer aan Zee borrel komt er al weer in zicht :cheerleader:
De aankondiging kan je hier vinden: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/07/13/kom-queer-borrelen-op-zaterdag-29-juli/

Zijn er nog anderen die van plan zijn langs te komen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Memalon

Mij lijkt het heel leuk, maar m'n moeder is die dag jarig dus ik weet het nog niet zeker. Ze heeft nog wel eens last van vluchtgedrag op haar verjaardag, dus kan best dat ze niet thuis is. In dat geval kom ik dus gewoon  ;)

Memalon

Citaat van: Memalon op juli 15, 2017, 09:14:10 PM
Mij lijkt het heel leuk, maar m'n moeder is die dag jarig dus ik weet het nog niet zeker. Ze heeft nog wel eens last van vluchtgedrag op haar verjaardag, dus kan best dat ze niet thuis is. In dat geval kom ik dus gewoon?  ;)

En moeders is er idd niet op haar verjaardag  :schater: dus ik kom graag. AceVentura, jij komt begrijp ik? Kunnen we iets afspreken, zodat ik er iets minder hulpeloos bij sta in het begin?  ;D Zijn er nog anderen die gaan?

AceVentura

Ik ben er bijna altijd, het is uitzondering als ik niet bij Queer aan Zee ben  ;D Dus ook deze keer ben ik van de partij  :cheerleader:
We herkennen elkaar vanzelf wel denk ik, zeker in het begin is de groep niet zo groot. Als je ons niet kan vinden kan je altijd het personeel van de BieB vragen waar Queer aan Zee zit, ze reserveren een tafel voor ons dus ze weten van onze komst.
Als het weer mee werkt zitten we buiten en anders zitten we binnen, echt een vaste stek hebben we volgens mij niet.

Voor de zekerheid, hier moet je dus zijn: http://www.openstreetmap.org/?mlat=52.08006&mlon=4.30279#map=19/52.08006/4.30279
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Memalon

Citaat van: AceVentura op juli 19, 2017, 09:29:14 PM
Ik ben er bijna altijd, het is uitzondering als ik niet bij Queer aan Zee ben?  ;D Dus ook deze keer ben ik van de partij?  :cheerleader:
We herkennen elkaar vanzelf wel denk ik, zeker in het begin is de groep niet zo groot. Als je ons niet kan vinden kan je altijd het personeel van de BieB vragen waar Queer aan Zee zit, ze reserveren een tafel voor ons dus ze weten van onze komst.
Als het weer mee werkt zitten we buiten en anders zitten we binnen, echt een vaste stek hebben we volgens mij niet.

Voor de zekerheid, hier moet je dus zijn: http://www.openstreetmap.org/?mlat=52.08006&mlon=4.30279#map=19/52.08006/4.30279

Oké, ik ga mijn best doen, dank je!

AceVentura

Gisteren was weer een geslaagde borrel. Het was wel iets rustiger, waarschijnlijk door vakantietijd, het weer en de Pride in Amsterdam.

Voor volgende maand hebben we bijzondere plannen, dus ik zou zeggen: houd 26 augustus alvast vrij in je agenda  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Slecht nieuws: ik zal waarschijnlijk niet gauw meer langskomen bij Queer aan Zee.

Goed nieuws: dit
http://du.asexuality.org/index.php?topic=5600.new#new
is de reden.

...Lente in Drenthe...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Wat leuk Edewecht  :klap: (en dan doel ik uiteraard op de bijeenkomst bij jou in de buurt, niet dat je niet meer bij Queer aan Zee komt  ;D )
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Anders goed is ook goed

Hilde

#117
Veel beter natuurlijk, Edewecht :D! Want ik vond dat je wel een enorm eind moest reizen voor een borrel waar het maar altijd afwachten is of er genoeg volk op afkomt en hoe leuk die zich tot elkaar verhouden. De Queer aan Zee borrel pakt elke keer weer mooi, gezellig en leerzaam uit, en soms zelfs inspirerend, al meer dan 10 jaar lang, maar toch. De LHBT Emmen club is tenminste goed voor de plaatselijke warmte. Daar is ook wat voor te zeggen. Ik wens je er heel veel genoeglijke uren!

Tot de Pride Walk The Hague 2018 ? :cheerleader:

AceVentura

Zoals eerder gezegd is de Queer aan Zee borrel deze keer een bijzondere: We gaan aan de BBQ op het strand van scheveningen :cheerleader:
De officiële aankondiging staat hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/08/20/26-augustus-queer-aan-zee-borrel-on-the-beach/

Zijn er hier nog meer BBQ liefhebbers ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

26 augustus Queer aan Zee on the Beach: praktisch

Het wordt mooi weer zaterdag! Droog en 22 graden. Weeronline Den Haag geeft deze dag een 9! Wij hebben zin in deze Queer aan Zee editie op het strand!

Queer aan Zee organiseert op zaterdag 26 augustus vanaf 16.00 uur een picknick met bbq op het Noorderstrand van Scheveningen. We vragen aan iedereen die wil aanschuiven om zelf iets te eten of te drinken mee te nemen dat je kunt delen met maximaal 4 mensen. Maar voordat je dingen gaat meenemen, lees het bericht 'praktisch'. Dit beantwoordt de veelgestelde vragen:

Wat nemen de hosts mee aan spullen en eten & drinken, en wat zou jij kunnen meenemen?
Hoe kom ik er per openbaar vervoer?
Waar kan ik parkeren?
Waar vind je ons op het strand?

Lees alles over de Queer aan Zee strandeditie!