Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

We hebben gisteren een fantastische BBQ gehad  :cheerleader: We waren met een grote groep en iedereen had wel wat eten of drinken meegenomen.
Het weer was prima, warm genoeg om het comfortabel te hebben, en niet zo warm dat je smelt ... al werd het wel wat fris toen we na middernacht nog op het strand zaten na te borrelen ::)

Een klein hoogtepuntje voor mij was dat iemand spontaan m'n ring herkende als ace ring, dat was me nog nooit gebeurd. Dat was blijkbaar ook wederzijds, die persoon had ooit een presentatie over aseksualiteit gezien en had nog nooit iemand er in de praktijk mee rond zien lopen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Op 30 september is de volgende borrel alweer. Deze keer op een andere locatie dan gebruikelijk, namelijk bij Grand Cafe De Tijd.
De volledige aankondiging staat hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/09/18/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-30-september/

Wie vind het leuk daar aan te sluiten ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

WeirdOne

Ik wil zeker een keer mee :cheerleader: maar 30 sept aanstaande gaat me niet lukken i.v.m. een zusje die dan moet bevallen en dan blijf ik graag in de buurt!

AceVentura

Volgende week is het alweer Queer aan Zee tijd  :cheerleader:
De volledige aankondiging is hier te zien: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/10/17/den-haag-28-10-queer-aan-zee-borrel/

Ik ben er sowieso bij, wie gaat er mee ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

#125
Citaat van: AceVentura op oktober 21, 2017, 01:43:51 PMIk ben er sowieso bij, wie gaat er mee ?

Ik, ik! :cheerleader:

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fifi

Ik moet helaas altijd werken op zaterdag :(, anders was ik graag eens langsgekomen. Ik heb eigenlijk wel behoefte aan kennissen/vrienden die in hetzelfde schuitje varen, om het zo maar te zeggen.  :)

AceVentura

Als dat helpt, voel je ook vrij om wat later aan te schuiven. We beginnen om 16:00 en we zijn vaak tot minimaal 21:00 (en vaak ook later) aanwezig, je mag binnenkomen en gaan wanneer je wil.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fifi

Dat is goed om te weten. Voor deze keer zal het niet zijn, maar wie weet een volgende keer wel. :)

Hilde

Als je nieuwe mensen wil leren kennen, of oude bekenden weer wilt zien, denk dan eens aan de borrel Queer aan Zee. Hier komen regelmatig mensen die ook aseksueel zijn of zich op het aseksueel spectrum bevinden. Andere bezoekers zijn daar misschien nog niet altijd even bekend mee, maar het zijn in principe wel openminded mensen. Ga je er voor de eerste keer naartoe, dan kun je het er daarom zeker op wagen!

We komen aanstaande zaterdag 25 november weer bij elkaar. Je vindt ons vanaf 16.00 uur in Café de BieB, Veenkade 7, Den Haag.

Voel je welkom! Lees de uitnodiging
  :cheerleader:

AceVentura

Deze maand wat eerder dan gebruikelijk vanwege kerst is er op 16 december alweer een Queer aan Zee borrel  :cheerleader:

De volledige uitnodiging vind je hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2017/12/02/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-16-december/

Ik ben er zeker bij, zijn er nog meer geïnteresseerden ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel

Even een vraagje Hilde: ben ik als heteroromantische aseksueel ook welkom op Queer aan Zee, of is het aseksuele deel toch veeleer op het LGBT-deel van de aseksuelen gericht?  Als ik welkom ben, kom ik graag op 16/12 naar Den Haag!

AceVentura

Aseksuelen horen er helemaal bij bij Queer aan Zee, ongeacht romantische oriëntatie. Ik ben zelf aromantisch aseksueel en ben ook vaak aanwezig bij de borrels.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren hebben we weer een gezellige en drukbezochte borrel gehad, de tafel was gewoon te klein  :o

Er waren dit keer veel nieuwe bezoekers, en over het algemeen komen daar interessante gesprekken van. Iedereen heeft weer zijn eigen verhaal.
Wat ik extra bijzonder vond was dat een van de nieuwkomers zich direct identificeerde met een romantische en seksuele geaardheid toen het gesprek daar op kwam. Dat was voor mij de eerste keer dat ik iemand van buiten AVEN ontmoette die dat deed. Het zal je dan waarschijnlijk ook niet verbazen dat hij redelijk dicht bij het aseksuele spectrum zit  ;D

Al met al een geslaagde borrel  :cheerleader: op naar de volgende !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler