Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Quota overschreden!

Gestart door Jovi_Hobbes, september 07, 2006, 06:57:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik krijg de afgelopen week regelmatig de volgende melding:

This Account Has Exceeded Its CPU Quota 

Please contact this site's webmaster.

Wait a few minutes and use your browser's "Back" button or click here to try again.

--------------------------------------------------------------------------------
If you are the webmaster, your account may have exceeded for one or more of the following reasons:
Your site has used more than 20% of the cpu.
Your account has too many processes running at the same time.
Your site was consuming too many resources. This happens on occassion to very busy sites that have inefficient scripts running.


Heeft iemand anders dit ook? Vaak kan ik daarna alsnog weer gewoon verder, maar soms blijft het forum dan ook een tijdje hangen.
Iemand enig idee waar het door komt, kan het met een van de genoemde redenen te maken hebben?
Het is in ieder geval zeker niet zo dat het komt doordat het zo druk is op het forum want ik heb het ook wel eens gehad toen ik hier helemaal alleen was.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ja, heb ik ook! Ik dacht dat het ergens met mijn computer te maken had, want ik kom ook al erg moeilijk op hotmail. Wat ik vaak hier heb, is dat ik mijn berichtje 2 keer moet typen, omdat ie de eerste keer niet wil versturen. >:(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik heb nergens last van.
Nu doet ie trouwens wel wat moeilijker, maar ik krijg geen gekke berichten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Ik ben niet zeker, maar ik gok dat ofwel het ganse AVEN-gebeuren, ofwel enkel ons gedeelte beperkt wordt in het gebruik van "resources" (ik vind het juiste woord niet :P).

In ieder geval, het gaat voorkomen als er veel aan het gebeuren is, maw, veel mensen die tegelijk posten/op dingen klikken en vooral dingen doen zoals zoek-acties uitvoeren. Kan ik spijtig genoeg niets aan verhelpen (naja, op alles verhuizen naar een eigen server na).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Het is ook geen grote ramp, zoals ik al zei werkt alles na de melding meestal meteen weer. Zou het misschien kunnen komen omdat we zo langzamerhand met onze berichtjes en foto's enzo te veel ruimte beginnen in te nemen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Ik heb wel gemerkt dat, als je op LOG UIT klikt, je dit altijd 2 keer moet doen. De eerste keer geeft hij altijd een foutmelding en de tweede keer doet hij wat hij moet doen... zeer vreemd maar dit is nog nooit van de eerste keer gelukt.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Meestal lukt dat bij mij wel de eerste keer, soms moet ik inderdaad twee keer uitloggen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat heb ik nog nooit gehad. Misschien hebben jullie meerdere persoonlijkheden die allemaal tegelijk inloggen?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Zeker, dat is het, dat we daar niet aan gedacht hebben!  :banghead:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Trouwens, ik heb een poging gedaan (zeer beperkt), om dingen wat te optimaliseren. Jullie laten me wel weten als er nog problemen zijn, niet? (zijn namelijk nog enkele dingetjes die ik kan bekijken of in het ergste geval gewoon uitzetten).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Nu heb ik het ook voorgehad! Vreemd... ik had het nooit en nu er iets veranderd is, krijg ik het ook ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

En heb ik er al een week geen last meer van...  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-