Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Quota overschreden!

Gestart door Jovi_Hobbes, september 07, 2006, 06:57:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Daar zijn we mooi vanaf gekomen Sismo!  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

#17
...een ander probleempje blijft :'(...steeds als ik een iets langer berichtje getypt heb, krijg ik 't niet verzonden! Best wel irri.... :banghead: moet steeds opnieuw typen...ligt dit aan het forum of aan mijn compie??
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Als er een tijdje tussen het begin van uw bericht en het uiteindelijk verzenden is, dan lukt dit idd niet. Je kan best altijd je bericht gewoon typen, het dan helemaal selecteren en dan op "ctrl" + "c" drukken. Dan verzend je het gewoon, lukt het niet, kies je weer 'reageren' en dan druk je "ctrl" + "v" en dan staat je berichtje er weer. Dan klik je meteen op verzenden en dan zou het moeten lukken :D Veel succes ermee! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :D Haha, ik heb het zo vaak voor dat ik iets wil zeggen en dat iemand mij net voor is met ongeveer dezelfde boodschap. Ben blij dat ik eindelijk eens de eerste was :D Maar toch knap van jou dat je dit goede antwoord ook wou geven :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

*oh oh...nu komt er weer zo'n periode dat iedereen denkt dat ik een beetje achter loop...*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad, waarom nu ineens??
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Zoals jullie begrijpen stuur ik nu alleen nog maar korte berichtjes...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

#25
Je schrijft: je typt het gewoon ...waar dan? niet in het veldje wat verschijnt na "reageer"?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, wel in dat veldje. Maar voor je het berichtje verstuurt kopieer je het voor de zekerheid. Als het versturen meteen lukt, dan heb je dat kopieren voor niets gedaan. Maar mislukt het versturen, dan hoef je alleen maar te plakken en niet het hele berichtje nog een keer te typen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik heb nauwelijks problemen *klopt 3x*
Zo vreemd is het ook weer niet, ik ben met een IT-wonder getrouwd  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerJa, wel in dat veldje. Maar voor je het berichtje verstuurt kopieer je het voor de zekerheid. Als het versturen meteen lukt, dan heb je dat kopieren voor niets gedaan. Maar mislukt het versturen, dan hoef je alleen maar te plakken en niet het hele berichtje nog een keer te typen.

Ik snap het!! Thanks!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)