Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw zoekt maatje

Gestart door AceWoman, februari 01, 2016, 08:58:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceWoman

Hallo Lieve mensen!  :D

Deze vrouw (28) uit omgeving Haarlem is er klaar mee.
Klaar mee om alleen te zijn.  :(
Klaar mee om die vrouw te zijn die alleen op de bank zit,  alleen haar leven aan het plannen is.
Ik heb vrienden,  lieve mensen om me heen die er voor me zijn.  Maar zij hebben ook iemand anders,  een maatje / partner / steunpaal.  Iemand die ze accepteert en er ten alle tijden voor ze is.  Mooi toch? 

Ik ben opzoek,  naar een vrouw of man,   ik zoek voornamelijk een mooi mens.  Iemand tussen 25/35 jaar. En het liefste in mijn omgeving.  Iemand die opzoek is naar een relatie,  of ieder geval wil kijken wat er kan groeien tussen ons?  Geen seks voor mij,  maar er zijn ook zoveel andere mooie manieren om intiem te zijn.  Een knuffel als je die nodig hebt. Die kus als je elkaar gemist heb.Het etentje dag je met liefde voor iemand gekookt hebt!   Wie wil met mij de uitdaging aan?

:-*


AceWoman

Jammer toch iets minder "druk" hier dan verwacht.

AceVentura

Het is hier inderdaad niet superdruk, en dan is het contacthoekje nog het minst bezochte deel van het forum denk ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sonic

Ik wou een tijd geleden reageren maar heb dat niet gedaan omdat je iemand zoekt vanaf 25 jaar.
Als ik die leeftijd had gehad, dan had ik je een bericht gestuurd!

En het in inderdaad niet zo super druk in het contacthoekje.

JeeKaa

Hoi,

Je verhaal klinkt bekend.  :)
Ik ben een man van 32 en woon ook in de buurt van Haarlem.
Heb een tijd terug een account aangemaakt, maar nog niet eerder gereageerd of zelf een berichtje geplaatst.

Merk dat vrienden om mij heen steeds meer gesetteld raken en zou ook graag een maatje vinden.

Misschien kunnen we een keer iets afspreken?

Groeten,
J.


AceWoman

hi JeeKaa,

Ik heb je paar dagen geleden PB gestuurd.
mocht je nog leuk vinden om in contact te komen hoor ik het graag.   ;D

VDh88

Hey,

Ik ben een vrouw 27 en exact naar hetzelfde op zoek!
'T is enkel jammer je wat verder weg woont.. maar de dag van vandaag hoeft dag niet altijd een probleem te zijn..

Groetjes alvast x

Madelief_86

Hoi AceWoman,
Je berichtje is al van een behoorlijke tijd terug, maar ben je nog op zoek naar contact met andere aseksuelen (en/of een relatie)? In dat geval lijkt het me leuk om wat meer over mezelf te vertellen in een pb, en om wat meer over jou te weten te komen. :) Groetjes, Madelief_86.
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

AceWoman

Hoi Madelief,
Lijkt me zeker leuk om meer over je te weten te komen.
Je mag me altijd een Pb sturen.

Daantje85

Citaat van: AceWoman op februari 01, 2016, 08:58:04 AM
Hallo Lieve mensen!?  :D

Deze vrouw (28) uit omgeving Haarlem is er klaar mee.
Klaar mee om alleen te zijn.?  :(
Klaar mee om die vrouw te zijn die alleen op de bank zit,?  alleen haar leven aan het plannen is.
Ik heb vrienden,?  lieve mensen om me heen die er voor me zijn.?  Maar zij hebben ook iemand anders,?  een maatje / partner / steunpaal.?  Iemand die ze accepteert en er ten alle tijden voor ze is.?  Mooi toch?? 

Ik ben opzoek,?  naar een vrouw of man,?  ? ik zoek voornamelijk een mooi mens.?  Iemand tussen 25/35 jaar. En het liefste in mijn omgeving.?  Iemand die opzoek is naar een relatie,?  of ieder geval wil kijken wat er kan groeien tussen ons??  Geen seks voor mij,?  maar er zijn ook zoveel andere mooie manieren om intiem te zijn.?  Een knuffel als je die nodig hebt. Die kus als je elkaar gemist heb.Het etentje dag je met liefde voor iemand gekookt hebt!?  ? Wie wil met mij de uitdaging aan?

:-*
Hoi,

Ik heb mij sinds gisteren aangemeld. Nu een beetje op onderzoek uit. Toen kwam ik jou berichtje tegen. Ik hoop dat je inmiddels iemand hebt kunnen vinden. En anders zou ik het wel leuk vinden om met je in contact te komen.

:-)


Daantje85

Hoi, ik dacht dat ik had geantwoord op jou berichtje. Maar omdat ik nog geen reactie heb gekregen dacht ik misschien is er iets verkeerd gegaan. Aangezien ik hier net nieuw ben!  :D :D :D

AceWoman

Hi Daantje,

Nee niets gehad hhaha.
Ik stuur je wel even een bericht met contact gegevens.
Misschien is dat makkelijker  :D


lies66

ik hoop dat het je gelukt is ace woman.
ik zoek precies hetzelfde maar ben 51 dus paste niet in je profiel hihihi.

ik wens je veel liefde en emotionele betrokkenheid met een maatje.

gr. lies

Zachary1987

How is you condition now?
I'm a student from China, studying in Groningen now
Would you like to contact?

gideon

Ik zou de uitdaging best willen aangaan  hoor. Alleen vermoed ik dat je inmiddels al aardig gesetteld bent :P