Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

GEWELDIGE man ontmoet

Gestart door Ace89, februari 22, 2016, 07:24:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

*stuitert* ik heb een geweldige vent ontmoet. Eentje die zo goed bij me past en mijn ace zijn volledig respecteert. We spraken elkaar al een tijdje via het internet, en gisteren is hij voor het eerst langs geweest. Ik heb me nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand die ik nooit eerder ontmoet had. Lekker geknuffeld en series gekeken, zonder dat er ook maar enige verwachting was van meer. Zo kan het dus ook!! Ik hoop dat het zo doorgaat!  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Mooi en bijzonder, Nikkinda.

CiteerIk hoop dat het zo doorgaat! 

Ik wens het je toe!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Ik heb aan de woorden van Edewecht niets toe te voegen. :cheerleader:

Koffie

dat lijkt me geweldig voor jullie, dus ik hoop het ook!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

hobbitscones


SaxiePhone


Tempesta


Ace89

Thanks everyone! We zijn nu officieel samen :D Het is zoooo heerlijk om iemand te hebben die vol geduld wil ontdekken wat we samen wel en niet willen/kunnen. Hoe mijn ace-zijn precies in elkaar zit. Die vol overtuiging een a-typische relatie aangaat. Want ook al word ik niet verliefd, ik kan wel houden van :D Zelfs een aro-ace kan een maatje vinden! Als je maar volledig open bent over wat je wel en niet voelt/wilt/kunt.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Dutchamoeba

Wat leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd, Nikkinda! :klap:

Dudley

Goedzo vast houden zou ik zeggen!

Lucia

Hek omheen, sloten vervangen van huis en zelf alle sleutels in beheer houden, valse honden in de tuin en 4 meter hoog prikkeldraad om de tuin.
Nooooit meer laten gaan.  :P

anoniempje89

En... bijna 2 jaar later, hoe is de situatie nu?  :)

Somebody someome


Ace89

Tja, na 3x ontmoeten bleek dat het helemaal niks zou worden  :-\ Het was een schat van een vent (is het nog steeds), maar onze behoeftes lagen te ver uit elkaar.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Tineke.

Citaat van: Nikkinda op januari 27, 2018, 11:18:04 PM
Tja, na 3x ontmoeten bleek dat het helemaal niks zou worden?  :-\ Het was een schat van een vent (is het nog steeds), maar onze behoeftes lagen te ver uit elkaar.

Ahh jammer dit te lezen!  :'( Wel nog vriendschappelijk contact met hem?