Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zwarte ring

Gestart door Stephanie, maart 09, 2016, 06:41:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: Atari op mei 08, 2016, 07:40:40 PM

Ik denk dat die stevige hand van hem wel tegen een stootje kan ;)


Dank je, Atari  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Volleyballer op mei 07, 2016, 11:19:18 AM

Ziet er goed uit hoor Edewecht, maar volgens mij knelt hij je vinger af. Pas daar wel mee op hoor, straks heb je daar te weinig bloedtoevoer en dan heb je een probleem. Misschien een ander formaat elastiekje?


Inmiddels wat ruimere elastiekjes gevonden. Dank voor het idee, Volleyballer, geniaal.  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Somebody someome

Ik wil wel zo'n ring hebben. 

vooral om met mensen gesprek te kunnen beginnen als ze t vragen, en ik ben metalhead dus kan ik t ook om ringvinger dragen als metal dingetje, maar waar koop je zo'n ding in een fysieke winkel. Heb nog nooit gezien in juweliers shop.


Koffie

Er is lastig aan te komen inderdaad. Ik heb mijn ring nu gekocht bij Bijoux Brigitte en ze hadden geloof ik ook wat grotere maten (het is een stalen ring) maar ik weet niet of ze echt herenmaten hebben. Zelfs voor damesringen is het lastig.

En anders heb je wel ringen bij de Large, maar ja, da's online. Ik heb ze daar allemaal van gepast, ooit, en allemaal om de beurt terug moeten sturen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

IJskonijn

Ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/schitterende-ring/9200000047976757
Niet echt goedkoop, maar voor mij de perfecte combinatie van wel breed maar niet te dik. En ze doen niet moeilijk over ruilen. Als het niet past, krijg je eerst een nieuwe maat toegestuurd en pas als ie goed is, kan je in een keer de rest terugsturen.

AceVentura

Mooie ringen Nikkinda en IJskonijn  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Kun je die van de Lucardi ook buigen etc? Zo ziet her er een beetje uit. :)

Ik heb zoiets in de kast liggen ergens, weet niet meer waar die oorspronkelijk vandaan komt:
https://www.campuspride.org/wp-content/uploads/ace-black-ring--280x198.jpg

Wel overdreven toepasselijk. Misschien is 'ie wel ontworpen met dit thema in gedachten eigenlijk.

Ace89

Ja die is een beetje flexibel. Er komt wel snel vuil tussen te zitten, dus hij moet af en toe in een badje. Ik ben er erg blij mee, hij is stevig, niet zo grof en ook niet te breed voor mijn korte vingers.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

calculatedpassion

Tof en een beetje opzichtig. Ach, had ik er maar bij moeten zijn toen het bedacht werd. Ik heb we wel voorgenomen er een te gaan dragen, na zonsondergang. Niet zozeer om trots, maar als baken voor andere aseksuelen die zegt "alles is OK/alles onder controle". ;D Iets wat ik zelf stiekem wel een beetje gemist heb.

Laurann

Ik draag al 3-4 jaar zo'n ding en hij is nog maar twee keer herkend, een keer door een niet ace vriendin, en een keer door iemand die wel ace was. (was wel leuk hoor, moet ik toegeven, ik heb er een geheimzinnige high-five aan verdiend, want wij waren de enigen die wisten wat het betekende)

Het is een goed idee om meerdere ringen in meerdere grootten te hebben, want afhangend van het weer (of maandelijkse cyclus, sorry tmi) houdt je lichaam meer of minder water vast en is je vinger dus een andere grootte.

calculatedpassion

Daar doen we het voor, dan! Misschien gebeurt het na de awareness week wel vaker.

Het is trouwens goed mogelijk dat je wel gezien bent door hen die nog in de kast wouden blijven. 8)

Stevie1992

Ik heb wel een ring, maar ik ben zo slecht met sieraden dat ik het altijd vergeet. Zelfde met oorbellen, dus voor nu is het enige constante een ketting die ik nooit af doe. Probeer het wel te doen als ik naar iets gerelateerd ga
I need no reasons, I simply.. am

AceOfWands

Ja, ik heb er meerdere die zwart of min of meer zwart zijn. Ik draag ze best vaak, maar ook omdat ik het mooi vind bij mijn kledingstijl en rubber armbandjes (die 80s dingen) best ideaal dat ze ooit voor zwart gekozen hebben als ace ring dus  :D

Ik merkte op een gegeven moment dat het voelde voor mij als een bescherm-ring wat fijn was. Als ik naar buiten ging dat ik iets had van "ben ace, geen interesse, hoepel op". Want krijg weleens ongewenst aandacht van mannen waar ik beetje bang van word soms. Is dan meer een psychologisch dingetje maar voelde me er wat veiliger/sterker door ofzo.

Ik zal een foto maken van mijn ringen straks en waar ze vandaan komen mocht iemand nog eentje zoeken

Vic13

Citaat van: AceOfWands op augustus 05, 2019, 10:56:47 AM

Ik merkte op een gegeven moment dat het voelde voor mij als een bescherm-ring wat fijn was. Als ik naar buiten ging dat ik iets had van "ben ace, geen interesse, hoepel op". Want krijg weleens ongewenst aandacht van mannen waar ik beetje bang van word soms. Is dan meer een psychologisch dingetje maar voelde me er wat veiliger/sterker door ofzo.


Herkenbaar! Ik draag mijn zwarte ring altijd, om dezelfde reden, maar ook omdat ik altijd alleen sieraden draag die een betekenis voor mij hebben, omdat ik hem mooi vind en voor het geval toevallig ooit een andere ace hem opmerkt  :ange:
Ik vind het eigenlijk jammer dat de betekenis van de zwarte ring niet heel bekend is (in de algemene bevolking).