Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat voor interesses hebben jullie.

Gestart door Anoniem2275, april 14, 2016, 09:17:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hobbitscones

Citaat van: Munstre Charming op april 16, 2016, 09:54:00 AM
Het woord wordt inderdaad nog als weeabo geschreven, ik spelde het gewoon fout.  :P
Ik kan begrijpen dat er twijfels zijn over het anime wel of niet zijn van 'Miraculous Ladybug', dat is ook zo met de youtube 3D serie 'RWBY', die ik leuk vind.
sommigen omschrijven het wel als anime, terwijl anderen dat juist weer beledigend vinden naar de Japanse anime toe.
Zelf maak ik me er niet druk over. ;)
Beetje jammer. In geval van Miraculous Ladybug is de animatie wel gemaakt in Japan echter (in samenwerking met Frankrijk, waar het verhaal zich afspeelt), ik weet niet hoe het met RWBY zit. Ik noem het altijd gewoon een 3D animatieserie daarentegen, dus op zich niet erg.

Nee, ik maak me er ook niet zo druk over. :P

Atari

Heb het eventjes allemaal opnieuw gelezen en nu snap ik de dingen wel een beetje :P
Maar of ik het onthou? Dat zullen we zien haha  :schater:

Volleyballer

Ik heb ook het probleem dat ik al die namen niet snap hoor...
Ik zit persoonlijk op 9gag (hoewel ik dat totaal niet interessant meer vind, het is meer iets geworden waar ik heen ga als ik me verveel) en bekijk youtube (vooral Buzzfeed, zucht...).
Verder probeert mijn vriend me anime te laten kijken, maar dat heeft hij nu volgens mij opgegeven. Ik heb wel flink gehuild bij Clannad (vooral afterstory) en ben begonnen aan Spice and Wolf.
Ik ben niet zo van de series meer helaas, duurt mij te lang (zegt degene die Friends helemaal geweldig vond...), dus ik heb ook een aantal anime-films gezien (waarvan de leukste wolf children was, maar het einde vond ik niet zo geweldig).

Voor de rest een flink saai persoon, wat facebooken en pinteresten en that's it
Everything willl be okay in the end
If it's not okay, it's not the end

OnsenTamago

Ik ben voornamelijk otaku.. en tweaker..
En verder heb ik nog 348957398 andere hobbies.

Tijloboy

Ik zit op voetbal en ben metal head xd verder hou ik van hiken en fietsen.  Love nature, hate sexualized world