Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

pennevriend(in)

Gestart door Thomas.lb02, april 26, 2016, 07:15:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thomas.lb02

Hoi,

Als 'partner van' zijn de verhalen op dit forum mij zeer bekend. De muur der frustratie, de pijn, de urenlange gesprekken maar ook het elkaar doodgraag zien en graag bij elkaar blijven. Na 10 jaar huwelijk ben ik er achter gekomen dat er veel erotiek of seksualiteit tussen de oren zit. Je kan de knagende behoefte verlichten door te fantaseren en te schrijven.

Ik heb een tijdje gecorrespondeerd met een dame die in dezelfde situatie zat als ik. Haar man had nooit zin in seks, knuffels of zoenen. (Knuffelen kan mijn vrouw gelukkig wel  ;D ) We stuurden elkaar regelmatig een mailtje met een verhaal, een frustratie, een fantasie, een bedenking/mijmering of een gedicht... We kenden elkaar niet persoonlijk maar er ontstond een band. Het was zelfs spannend om een ander zijn gedachten te lezen, ookal was ze een beetje ouder dan ik. Het vervangt de intimiteit van je relatie niet maar het leidt je wel wat af van de smart. Ik weet niet hoe het komt maar het hielp me.

Helaas is haar man ziek geworden en heeft ze het mailverkeer gestaakt. Als er mensen zijn die intimiteit missen en het schrijven ook eens willen uitproberen. Ik heb het in een advertentie gegoten  :) :

Kunnen we na al die jaren 'sex, drugs and rock'n roll', quick e-dates en de snelle wip nog spannende brieven schrijven? Ik zou willen lezen en schrijven over de persoonlijke, diep verborgen of net niet uitgesproken, gedachten. What's on your mind? Gedichten, verhalen, fantasieën of bedenkingen. Op regelmatige basis elkaar een mailtje sturen, de ene al wat diepgaander dan de andere. Zowel dagdagelijkse dingen, brave of stoute, filosofische of erotische inhoud. Alles kan omdat het anoniem zal blijven.
Wie denkt dit wel leuk te vinden schrijft de eerste mail.

Ik ben benieuwd!
Thomas