Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-seksuelen die (graag) zoenen, lustgevoel ?

Gestart door Sergio, mei 31, 2016, 02:56:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tanichka

Ik ben momenteel een type D. En ik wil helemaal niet zoenen. Dan zit er iemand in mijn intieme zone. In mijn lichaam zelfs! Met een slijmerige tong en een hoop speeksel enzo. Bah, echt niet!

Silver

ik ben ook zo, de gedachte alleen al dat er iemand anders in mijn lichaam zit (waar dan ook) doet me gewoon huiveren, jak.
Zoenen die worden geven voor bv een verjaardag, zelfs die veeg ik rap van men gezicht :p, alsof het me gaat opeten ofzo :s dus ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand op zen lippen een zoen zal geven, misschien om te proberen en daarna grondig men lippen te wassen. Ik ben vies van andere mensen, erg eigenlijk :s
*I am the one and only me! :p*

Eugenie84

Begroetingszoenen of verjaardagskussen vind ik niet tof. Altijd blij als ik daar vanaf ben.
Verder vind ik zoenen op de mond ok. Hoe dat bij die vriend zo gekomen is, weet ik nog altijd niet.
Mss dat die opwinding er wel is als ik ooit zoen met een lief.
Met een vrouw nog niet echt gezoend of 't was halvelings per ongeluk.
Dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Tongzoenen is een no go.

Bubble

Mijn allereerste vriendje kon erg goed tongzoenen! Heel fijn was dat. Was gelijk de laatste fijne zoenervaring, helaas.
Verder sta ik redelijk neutraal in zoenen, met goede vrienden net als een gewone omhelzing prima. Net meer intimiteit dan bij alleen een hand geven. Ik heb alleen een bloedhekel aan de 'verplichte' (verjaardags)zoenen. Daar doe ik niet meer aan.

Ooit wel een aparte ervaring gehad. Een nieuwjaarskus van een bevriende buurman kwam echt per ongeluk op mijn lippen terecht, maar daar kreeg ik het ineens heel erg warm van vanbinnen. Schrok ik van, vind het een prima man, maar voel en voelde niets voor hem. Geen idee waar ik nu zo warm van werd.

Anders goed is ook goed