Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel Margriet

Gestart door rianne, juni 01, 2016, 02:29:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rianne

Een kennis van mij is journaliste en schrijft voor verschillende bladen waaronder de Margriet. Bij Margriet zijn ze wel geïnteresseerd in een artikel over aseksualiteit, maar ze zoeken meer dan één persoon voor een interview. Iemand die het ook oké vindt dat er een foto van hem/haar bij het artikel geplaatst wordt. Heeft iemand daar interesse in? Ik hoor het graag.

AceVentura

Fijn dat ze aandacht aan aseksualiteit willen besteden  :cheerleader:
Met foto zit er voor mij nog even niet in dus ik laat deze kans aan me voorbij gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Zo balen dat het altijd met foto moet :(
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Citaat van: rianne op juni 01, 2016, 02:29:05 PM

Heeft iemand daar interesse in? Ik hoor het graag.


Ja! Interesse hier!  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lies66

ik vind het geweldig dat daar aandacht aan besteed wordt maar een foto : nee, veel te eng !

Briggy

Ik vind met een foto niet erg, maar miss wordt het wel een beetje overkill zo haha.
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Ik wil gewoon niet met een foto in een blad. Niet eens vanwege het onderwerp op zich, maar dat trekt me gewoon niet aan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

TheCocaColaKitteh

Is het ver reizen? Ik woon in provincie Utrecht.

Goed dat iemand een artikel schrijft, ik ben er pas een paar jaar geleden achtergekomen dat ik aseksueel ben via een Engelstalige website. Er moet meer aandacht aan worden besteed in Nederland! Ook al tijdens seksuele voorlichting op de middelbare school.

Dutchamoeba

Citaat van: TheCocaColaKitteh op juni 02, 2016, 11:04:09 PM
Er moet meer aandacht aan worden besteed in Nederland! Ook al tijdens seksuele voorlichting op de middelbare school.
Daar ben ik het helemaal mee eens!

rianne

Ik verwacht dat het interview in Nijmegen is, want daar woont de journaliste die het interview gaat doen.

TheCocaColaKitteh

Dat is maar anderhalf uur reizen met OV, en gratis ook nog omdat ik student ben! Ik wil best komen.  :)

Koffie

Ook zonder foto is reizen voor mij geen optie, of het moet erg dicht bij mij in de buurt zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: rianne op juni 03, 2016, 05:15:41 PM

Ik verwacht dat het interview in Nijmegen is, want daar woont de journaliste die het interview gaat doen.


Citaat van: TheCocaColaKitteh op juni 03, 2016, 05:53:48 PM

Dat is maar anderhalf uur reizen met OV, en gratis ook nog omdat ik student ben! Ik wil best komen.  :)


Maar eh... een journalist moet toch kunnen reizen? Dat hoort bij haar/zijn vak. Ik bedoel: de journalist gaat naar het nieuws toe, en niet andersom.

Ik kom graag in Nijmegen, maar dit kan wel lastig zijn i.v.m. werk, enzo.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Ik heb tot nu toe alleen twee TV opnames gedaan, maar beide keren kwamen ze voor mij helemaal naar Groningen. Ik heb wel het idee dat mensen die via media een verhaal willen doen (ik betrek de Margriet ook tot media), dat er naar je toe gereisd wordt.

Ik had mezelf ook best willen aanmelden, maar zag dat er al twee anderen waren die mee willen doen. :) Als het op korte termijn is was het toch lastig voor mij geworden, gezien de laatste weken van mijn studie de drukste zijn (deadline stress enzo).

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op juni 04, 2016, 09:48:10 PM

Ik had mezelf ook best willen aanmelden, maar zag dat er al twee anderen waren die mee willen doen. :)


Laat je daardoor niet tegenhouden, Hobbitscones! Hoe meer aanmeldingen, hoe meer vreugd. En dan heeft ook de journaliste meer keus wie ze wil interviewen voor het blad. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze voor een blad als Margriet eerder op zoek is naar wat jongere vrouwen dan naar een 53-jarige Edewecht.  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)