Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nog Belgen?

Gestart door kring, juni 03, 2016, 11:15:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kring

Zijn er nog Belgen op dit 'forum' of worden ook in België lezingen en/of bijeenkomsten georganiseerd? Of waar kan ik dit vinden?

Edewecht

Hallo Kring,

Hier:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=5004.msg152554#msg152554
vind je een berichtje van Luna94 over een besloten Belgische faceboek-groep ('We Aced it! - Belgian Asexuals'). Misschien kun je haar een PB'tje sturen voor meer info.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Luna94

Hallo landgenoot!  :)

Er is inderdaad die Belgische ace-groep op Facebook, waar ik zelf ook inzit. De groep bestaat nog niet erg lang, maar er zijn (als ik het goed heb) al twee bijeenkomsten geweest: in november '15 in Brussel en in maart '16 in Gent. En tijdens de Belgian Pride hebben enkele leden ook afgesproken :) Zelf ben ik nog niet kunnen gaan, omdat ik nog niet helemaal uit de kast ben.

Het is een leuke groep, dus als je Facebook hebt kan je zeker eens een kijkje nemen of lid worden ^^

Of er Belgische lezingen georganiseerd worden, weet ik echter niet :/

Over andere Belgen op dit forum: in het contacthoekje is er een onderwerp 'zoek asexuele vrienden in België', daar hebben er al veel van ons gereageerd :)