Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

man 55 j uit Antwerpen zoekt vrouw

Gestart door chatlap, juni 28, 2016, 07:16:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chatlap

Dag dames
Ik ben man van 55 j die heel heel graag knuffelt. Sex begrijp ik niet en ik geniet er niet van.
ik ben rustig, eerder intellectuele type en vind zelfontplooiing een levensthema.  (meditatie, psychologie-boeken, de romans die zoeken naar zin van het leven ) Als ik mij thuisvoel (en met een AS-vrouw zal dat gemakkelijker lukken) ben ik heel open en humoristisch.
Nog vragen: shoot


lies66


Nimue

Je berichtje staat me heel erg aan chatlap.  Ik ben een vrouw van 48, knuffel ook graag en wil graag een diepe vriendschap met een man maar verder dan dat hoeft het voor mij allemaal ook niet;  sex doet me niks.
Wat ik wel graag zou hebben is iemand die mijn interesses deelt (zoals meditatie) maar ik lees ook heel graag historische boeken (waargebeurde, niet de geromantiseerde versies), kunstgeschiedenis, talen, ....
Ben ook graag met mijn laptop bezig en maak ook graag uitstappen maar alleen is maar alleen tenslotte; 
Ik heb op de AS spectrum schaal een milde vorm dus kan je zeker begrijpen.  Ik moet me ook "goed" bij iemand voelen om op mijn gemak te zijn.  En ja, ik hou ook erg van humor, zeker de Britse  ;D
Ik wil je gerust meer over me vertellen in een mailtje. 
Ah ja, ik woon niet zo ver van je af, "over het water", aan de andere kant van Antwerpen ;-)

groetjes