Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

#firstworldproblems

Gestart door Tempesta, juli 02, 2016, 08:42:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Mijn allereerste smartphone was er eentje met een Windows-besturingssysteem. Leek me toen wel handig, alles makkelijk gesynchroniseerd en Windows was ik toch al aan gewend. Bovendien waren de bijbehorende telefoons met redelijke specs lekker betaalbaar. Ik heb dit t/m gisteren volgehouden, toen was ik het helemaal zat. Alle leuke apps worden nooit voor Windows gemaakt, en de versies die er zijn zijn kariger. Vandaag mijn Androidtelefoon opgehaald en het is alsof ik opnieuw moet leren hoe een smartphone werkt :schater:. Wat doet de swipe naar links? Oh ik kan geen afspraak annuleren door erop te blijven drukken en dan "verwijder" aan te tikken? Hoe krijg ik in vredesnaam het toetsenbord op stil? Oeh, allemaal nieuwe geluidjes! Sh*t, allemaal nieuwe geluidjes om te leren :78:

#firstworldproblems :D

Sismo

Haha! Ik doe het voorlopig nog met mijn windowsphone. De enige app die ik mis is NLalert.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Edewecht

Iets vergelijkbaars had ik toen ik een Apple Mac in huis haalde als opvolger van een windows-computer. Ik werd gillend gek en moest me beheersen om de boel à 666 euro niet het raam uit te gooien.
Nu weer lekker windows.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)