Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het leed dat zwarte ring heet! ;)

Gestart door Koffie, juli 06, 2016, 03:01:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Nou luister en huiver. ;)
Ik ging mijn ring terugbrengen, want ik had de bon gevonden. Helaas geven ze geen geld terug. Ik had gedacht aan een ringetje voor om mijn pink, maar zo klein hadden ze niets. Wat ze wel hadden was een kaartje met 3 ringen, een zwarte, een goudkleurige en een zilverkleurige. Die had ik vorige keer ook gezien, maar wat moet ik met die 2 andere. Het zijn stalen ringen, dat wel. Maar goed, geld terug doen ze niet, dus ik zit of met een tegoedbon of met niks of dit. Dus heb ik dit gedaan. Moest wel wat bijbetalen. Het zou dezelfde maat zijn als het vorige ringetje, maar ik moest erg mijn best doen deze over mijn knokkel te krijgen. Het blijft apart met die ringen en die maten. Maar ik draag dus onverwacht toch weer een zwarte ring en hij zit verder prima. Klein, smal, simpel met 1 steentje (zal mij een zorg zijn als dat eruit valt). Ik hoop dat hij niet te gauw krast, we zullen het zien.

Ik heb geen idee wat ik met die andere 2 ringetjes moet. Ik wil ze ook niet dragen, want ze doen me te veel aan trouw- of vriendschapringen denken, maar ik hoop hiermee voorlopig het zwarte-ringen-verhaal tot een aardig eind te hebben gebracht. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Verf ze zwart en gooi ze in de verkoop. Zo speel je quitte.  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Mijn dochter past ze niet, maar als vriendinnen ze leuk vinden en passen, krijgen die ze.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Leuk dat het alsnog gelukt is Koffie  :klap:

* AceVentura is ook nieuwsgierig naar het resultaat bij Edewecht
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht



Dit is het geworden. Beetje forser dan ik in gedachten had, maar ach ik ben niet zo'n pietje precies. En misschien koop ik nog wel eens een dunnere ring.

Hoe is het zo gekomen: op zaterdagochtend naar een juwelier gegaan, verteld dat ik nog nooit een ring had gekocht of aangemeten, dat ik een zwarte wilde. Hadden ze niet.
Nee, dacht ik al, daarom een heel simpele roestvrijstalen (dank voor de tip, AceV!) die ik dan wel zelf zwart zou verven.
'Loopt u maar even mee.' Daar lagen ze voor 10 euro.
'Tien euro maar?' flapte ik uit.
'U mag er gerust meer voor betalen hoor!'  :D
Dus tien minuten later stond ik al weer buiten.
Naar de gamma voor een blikje zwarte metaalverf, wat uiteindelijk een spuitbus werd van het B-merk 'OK', voor nog geen 4 euro.
Gisteren de eerste laag, dunnetjes en voorzichtig, er op gespoten -- je wilt geen druppels enzo. Vanmorgen het tweede laagje, en na 15 minuten is het droog.

Als zwarte ring oogt hij dus breder en forser dan toen ik 'm paste als metaalkleurige ring, maar ja.
Mocht er verf afslijten -- en dat zal waarschijnlijk het eerst/het meest aan de randjes zijn, kan ik 'm zo weer even bijspuiten. In die bus zit voldoende zwart om het hele forum zwart te maken.  ;D >:D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik vind het een mooie ring hoor, niet te breed. Het is denk ik gewoon even wennen als je nog nooit een ring gedragen hebt. In het begin voel je dat ook erg, later merk je er niets meer van.

Veel plezier ermee!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Dank je!
De eerste verf begint al af te bladderen  :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ja, daar was ik al een beetje bang voor. Dat je dan kunt blijven verven. En dat dat resultaat op den duur ook niet echt fraai meer is. Maar leuk geprobeerd. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Als je nog een poging gaat doen kan je proberen de ring eerst te ontvetten. Mocht je niets anders in huis hebben voldoet gewoon afwasmiddel soms ook al.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Eerst ontvetten, dan primen en dan pas in kleur spuiten. Dat zou beter moeten blijven zitten :)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Citaat van: Nikkinda op juli 17, 2016, 08:21:21 PM

Eerst ontvetten, dan primen en dan pas in kleur spuiten. Dat zou beter moeten blijven zitten :)


Ja ik weet't. Maar zoals ik al zei, ik ben niet zo'n pietje precies in dit soort dingen. Misschien toch maar wel doen...  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Voor wie nog op zoek is naar een zwarte ring heb ik net misschien wat leuks gevonden: Het merk Bering heeft redelijk wat zwarte ringen in het assortiment.

Hier zijn er een aantal te zien: http://www.beringtime.com/index.php?id=55&L=3&no_cache=1&listId=95
Ze beginnen bij 30 euro dus dat is iets duurder dan de andere oplossingen. Mogelijk kan je deze een beetje in de buurt vinden zodat je kan passen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Marie8

Ik heb sinds twee weken een zwarte spinner-ring (waarvan een deel van de ring rond kan draaien) die ik elke dag draag, vaak om mijn rechter middelvinger, natuurlijk :)

(En omdat het een spinner-ring is helpt het ook met wat van mijn psychische issues ;D )

Bovendien doet het me elke keer hieraan denken: http://demancipation.tumblr.com/post/155956372249
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)