Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Rare waardering

Gestart door urbanmystic, juli 19, 2016, 11:33:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

urbanmystic

Ik denk dat iedereen ergens op een continuüm zit.

Koffie

Jezelf kunnen zijn is voor iedereen belangrijk. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Intel

Gewoon je zelf zijn zoals koffie zeg.

Ik word ook iedere dag nog steeds raar aan gekeken, omschreven als iemand die ik niet ben, uitgescholden etc, etc.
Maar ik heb geleerd niet meer op dat soort mensen te reageren omdat die komen zelf heel wat te kort.
Zelf heb ik geen vrienden, of mensen om me heen buiten familie om. En mensen die dan, iemand zoals mij uitschelden weten eigen niet zo heel goed

Hoeveel pijn het eigenlijk doet vooral als iemand zoals mijn leeftijd heel erg eenzaam is voor al ruim 5 jaar. En geen enkele leeftijd genoot hem ziet staan omdat ik anders ben, ik hou niet van dingen die de tieners van nu leuk vinden. Zoals met Pokémon GO ik zal mensen kunnen ontmoeten er mee, maar het probleem is. Ik hou al jaren niet meer van Pokémon en het is geldklopperij die mobiel games...
En ik gebruik eigenlijk nooit een mobiel, heb zelf geen nummer meer die is uitgeschakeld omdat ik al ruim 2 jaar niet heb gebeld.. Dus ja :P.

Als je zelf maar blijft, wat andere ook denken!!



AceVentura

"Raar" is een continuüm maar ook objectief. Mede daarom hecht ik steeds minder waarde aan het oordeel wat mensen hebben over "raar" of "niet raar".

Je bent gewoon jezelf en dat is het belangrijkst.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik ben pas normaal als ik net zo raar ben als de buren.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Silver

erm ja, da wil ik ook wel eens weten dan, hoe jouw buren zijn.

Iedereen zegt ook altijd dat ik raar ben en dan is mijn antwoord: liever raar dan normaal, ik loop nie graag mee met de grote hoop, ik ben liever het zwarte schaapje tussen een hoop witte :p
*I am the one and only me! :p*

Intel

Citaat van: Cobie op juli 31, 2016, 01:07:19 AM
Beter 'n warhoofd  dan 'n warhead.  :D

Haha dat is waar :D