Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'nietDigitale' interesses

Gestart door urbanmystic, juli 20, 2016, 08:56:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

urbanmystic

wat zijn jullie nietDigitale interesses?

Edewecht

1. vogels (kijken, luisteren, genieten)
2. het verschijnsel 'taal',verschillende talen (ik weet van veel talen een beetje), etymologie (=herkomst van woorden) en verbanden tussen talen
3. topografie (kaarten, atlassen)
4. LHTBAIQPWTF++++++++

Verder zoveel desinteresses, dat ik misschien wel wat wereldvreemd ben, soms.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

* AceVentura heeft voornamelijk digitale interesses, maar toch ...

LGBTQQIP2SAA+ staat hoog op het programma, maar ook gitaar (zelf bespelen) en muziek in het algemeen. Ik ben dan niet zo zeer van de weetjes-over-muziek, ik vind het gewoon leuk om er naar te luisteren en er van te genieten. En als laatste mag ik auto's en autotechniek natuurlijk niet vergeten :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SaxiePhone

Muziek maken (sax spelen, zingen), lezen, politiek, haken, breien

Edewecht

Citaat van: Edewecht op juli 21, 2016, 06:46:44 PM

Verder zoveel desinteresses, dat ik misschien wel wat wereldvreemd ben, soms.


Vooral tv, series, films, 'kultuur',  celebrities, BN-ers, faceboek, twitter...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Silver

oei dan word de lijst toch te veel om op te noemen, vooral in mijn moestuin bezig zijn, toch cool als je je zelf geplante tomaten ziet groeien en dan zijn ze eindelijk rijp en dan spring ik zowat rond als een klein kind van geluk, zelfs al is het dan maar 1-2 tomaatjes, haha :p lol ieder zen geluk zeker. Ook heel erg ontspannend, goed tegen stress!
En voor de rest, telt gamen op xbox als niet digitaal? nee zeker :p erm modelbouw dan, boksen op men bokszak, wandelen, knutselen .......
*I am the one and only me! :p*

AceVentura

Wat voor modelbouw doe je Siltriarts ?
Ik ben vroeger veel bezig geweest met treinen (Marklin H0) en later RC auto's (met zowel benzine als elektro motoren).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

Heeej een tarot liefhebber haha
Ben zelf meer van de runen

Verder geïnteresseerd in alle universitaire/wetenschappelijke onderwerpen op deze aardbol (economische/fiscale wetenschappen en dergelijke terzijde gelaten)
Verder muziek, boeken, en van van alles en nog wat.
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Marie8

Haha ja, ik zing wel eens liedjes op de fiets, maar ik fiets nauwelijks meer de afgelopen maanden, of zingen tijdens het koken, overal zingen of neuriën eigenlijk haha
Ik ben zelf ook weinig boeken aan het lezen de laatste maanden maar het is vakanti dus ik probeer de draad weer op te pakken
En ja, dat klopt wel met die runen  ;D (alhoewel ze niet echt in verschillende stijlen en kleuren komen haha)
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Intel

Vroeger was ik helemaal niet bezig met games en computer.

Toen was het spelen met Action man, dino's , Lego en dat soort dingen!!! Maar je word ouder en dan vinden mensen je raar :P
Maar zou nu gewoon die dingen kunnen pakken en weer lekker ouderwets spelen :) want die kinderen van nu die weten niet eens wat Action Man is want ze kennen alleen hun telefoon (Waar ik echt een hekel aan heb) of hun tablet, PC!


Marie8

Misscien is het een idee om constant een tas met lego en instructies mee te slepen en die die kinderen dan onder hun neus te houden haha "hier heb je legoblokjes, eraan ruiken is toegestaan" (je ziet, Intel, ben zelf ook zo'n gekke deur)
Of op koninginnedag (oeps koningsdag dus) een wedstrijd wie de mooiste lego bouwt organiseren, denk dat je dan die kinderen wel enthousiast krijgt
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Kever

Wandelingen / Fietsen / PopScience (vooral astronomie/evolutie/radioactiviteit etc)  / Koken (Vegetarisch, soms Vegan)  / M'n minimoestuintje / Zangles / Natuur / Dieren / Taal

Zo ongeveer :)

Marie8

Kever, die hobby's klinken inderdaad als mooie hobby's! ;)
Heb je trouwens al eens op de site iflscience.com gekeken? Ik ben helemaal weg van die site en misschien dat jij hem ook leuk vindt
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Zoekende Zanger

Onder het motto oude topics onder het stof vandaan halen: Zingen, volleybal, en taal en op dit moment seksualiteit als randinteresse. Deze laatste vooral omdat ik nu mezelf steeds meer leer kennen, dus ook seksueel. Tot slot kan ik goed genieten van het aanschouwen en vaak ook fotograferen van voertuigen die om welke reden ook een positieve uitstraling hebben. Ik richt me hierbij vooral op vrachtwagens en oldtimers.

Silver

@ aceventura: modelbouw zoals in treinen maar dan zonder de trein :p, puur landschap en wegen, ik heb de plaats nie om het grootschalig te doen. De plaat die ik nu heb is 60x70 en dat was al een ramp bij het verhuizen :s , er staan bergen op met een ruine en een vallei, maar ik heb hem zelf moeten dragen want ik vertrouwde anderen nie :p en dan kwam ie nog van zolder af, man man, ik verschiet ervan dat ie heel gebleven is. Alleen ligt ie nu onder wat stof in de garage (ben aan t renoveren dus kan hem nog niet "tentoon stellen") En ik heb een grote tuin dus ik wil eigenlijk op en leuk plaatsje een kasteel zetten in miniatuur (nog geen idee hoe ik da moet aanpakken ma kom)
*I am the one and only me! :p*