Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Augustus 2016

Gestart door AceVentura, juli 23, 2016, 08:39:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: AceVentura op augustus 14, 2016, 08:23:43 AM

* AceVentura is nu wel erg nieuwsgierig naar het petje  ::)


Hier is-ie:

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Tempesta

*Tempesta wil ook zo'n petje :D*

AceVentura

Edewechts verhaal zette me wel aan het denken. Ik dacht eerst dat het homomonument "gewoon" een klein ding was zoals je dat ook in sommige andere steden ziet, maar het is veel meer dan dat volgens mij. Hier staat meer info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Homomonument_%28Amsterdam%29
Is het misschien leuk om een keer een activiteit in Amsterdam te doen (genoeg te doen daar) en te combineren met een bezoekje aan het homomonument ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Beetje late reaktie  :-\

Omdat we niet kunnen meevaren bij de Canal Parade (veeeel te duur) kunnen we natuurlijk een gewone rondvaart maken, incognito  ;D

Verder ben ik niet zo'n cultuur&museum-mens, maar waarschijnlijk is in het Vondelpark altijd wel wat te doen.
Zijn hier nog amsterdammers in de zaal? Voor ideeën?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

LOL, onze eigen kleine canal parade  ;D op zich geen gek idee Edewecht  :klap:
Zelf dacht ik aan iets als Madame Tussauds of Body Worlds, die zijn beiden dichtbij het monument maar daar moet je wel van houden natuurlijk.

Verder zijn er helaas wat weinig reacties, ik ben zelf ook niet bekend genoeg in Amsterdam om wat zinnigs te kunnen zeggen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Heeft er iemand interesse voor zoiets of een andere suggestie wat we in Amsterdam kunnen doen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Citaat van: AceVentura op augustus 30, 2016, 06:51:20 PM
Heeft er iemand interesse voor zoiets of een andere suggestie wat we in Amsterdam kunnen doen ?

Er is een kattencafe.. Er zijn veel Pokemons in het Vondelpark. Coffeeshop de Jolly Joker is erg gezellig.

Nee, aan mij moet je het ook niet vragen ;D

Edewecht

Citaat van: OnsenTamago op september 07, 2016, 07:43:05 AM

Er zijn veel Pokemons in het Vondelpark.


Gelukkig kun je die zonder bril niet zien  :gek:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Die pokemons kunnen mij ook gestolen worden :)

Maar gewoon naar het Vondelpark en daar een terrasje pakken is natuurlijk op zich ook een leuke manier om een middagje door te brengen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

En verder niks moeten... Heerlijk!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)