Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Grapjes 😊

Gestart door urbanmystic, juli 25, 2016, 01:04:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

urbanmystic

How do you spot an Ace in a nudist colony?
It's not hard.

:rollol:

Dutchamoeba


urbanmystic

Graag commentaar op de grapjes - als iemand ze onplezierig vind dan haal ik ze er meteen weer vanaf.
P.S. Ze zijn allemaal gestolen van de Engelse Aven.

Anemone

ik heb er geen problemen mee, beetje zelfsot is gezond. op facebook heb je een pagina over asexual humor, is een aanrader als je meer grappen zoekt.
I would if I could, but I can't so I shan't.

AceVentura

Citaat van: Cobie op juli 26, 2016, 11:18:13 PM
Graag commentaar op de grapjes - als iemand ze onplezierig vind dan haal ik ze er meteen weer vanaf.
P.S. Ze zijn allemaal gestolen van de Engelse Aven.
Ik lees zelf ook regelmatig op het Engelstalige forum dus ik ken ze al  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik vind ze niet onplezierig hoor, maar ik moet om zulke grapjes alleen lachen als iemand spontaan zo'n droge opmerking maakt. Droge humor buiten zijn moment werkt voor mij wat minder.

Maar ik zou zeggen: plaats ze gewoon, niks mis mee.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Intel

 :rollol: altijd leuk om dit soort dingen te lezen


Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

SaxiePhone

 :klap: hij is wel heel erg leuk!

Tempesta

In mijn hoofd hoor ik de stem van John Travolta ;D

Ace89

Citaat van: Cobie op november 16, 2016, 09:17:45 PM
Citaat van: Nikkinda op september 19, 2016, 08:54:42 PM


Nerdy  :schater:

Ik begrijp de eerste drie, maar de vierde totaal niet - dat klinkt voor mij alsof het een wasmachine is.

Een aromatisch is een bepaalde chemische verbinding die een geurtje heeft.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Ace89

Sorry, ik kan niet tellen. Het was geen hintz ik dacht dat je de derde niet begreep. De vierde verwijst naar de film/musical grease. Het nummer Grease Lightning.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Het grapje van aromantisch of aromatisch komt omdat spellingscontrole/correctie het woord aromantisch vaak niet kent en "corrigeert" naar aromatisch  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler